مراسم تجلیل از ملی پوشان و افتخار آفرینان هیات دوچرخه سواری استان اصفهان

مراسم تجلیل از ملی‌پوشان، افتخارآفرینان، ورزشکاران، مربیان و مسوولان اجرایی هیات دوچرخه سواری استان اصفهان با حضور مجید مجید زاده عضو هیات رییسه فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان اصفهان، مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در این مراسم گفت: روند ساخت و تکمیل پیست دوچرخه سواری ورزشگاه نقش جهان به عنوان یک نیاز ضروری در این استان از سر گرفته می‌شود. جواد محمدی افزود: ساخت و تکمیل این پیست دوچرخه سواری در شورای سیاست‌گذاری ورزش استان مطرح و با دید مثبت استانداری و همکاری باشگاه‌ سپاهان و دیگر دستگاه‌های ذیربط برای آن برنامه ریزی شده است تا در آینده نزدیک شاهد اجرای آن باشیم. وی اضافه کرد: اصفهان شهر دوچرخه‌هاست و باید یکی از وسایل نقلیه رایج در این دیار را دوچرخه بدانیم؛ از سوی دیگر جنبه تفریحی و قهرمانی رشته دوچرخه سواری در این استان همواره مشهود است.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان تصریح کرد: با حمایت فدراسیون و سایر نهادها، همچون گذشته آینده خوبی در انتظار این رشته خواهد بود. رییس هیات دوچرخه سواری اصفهان نیز گفت: استان ما حرف اول این رشته را در کشور می‌زند و تیم‌هایی مانند سپاهان با سابقه ۱۰ ساله و شرکت بُرج پِلیمر در بخش بانوان خود را در آن ثابت کرده اند. اسماعیل پناهنده اظهار داشت: ورزشکاران، مربیان و بویژه پیشکسوتان همواره باعث شده اند چرخ هیات دوچرخه سواری بخوبی بچرخد و نتایج اثربخشی به دست آید. مشاور اجرایی هیات دوچرخه سواری اصفهان نیز در این مراسم گفت: ۱۲ اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در همه رده‌های سنی در بخش‌های جاده، پیست و کوهستان، کسب ۱۲ مدال انفرادی در مسابقات ملی، دعوت از ۱۵ ورزشکار به اردوهای تیم ملی، اعزام بنیامین حقیقی و علی توکلی از این دیار به مسابقات بین المللی ارمنستان، برگزاری مسابقه جایزه بزرگ کشوری به مناسبت حماسه ۲۵ آبان و برگزاری مسابقات قهرمانی استان در رشته کوهستان از جمله فعالیت های ما بوده است.

محمد باقری، همچنین کراس کانتری خانم‌ها و آقایان رده سنی جوانان و بزرگسالان در پیست شهر بهارستان، برگزاری مسابقات کاپ آزاد کشوری کوهستان در رشته کراس کانتری و دانهیل به میزبانی پیست تخصصی کوهستان باشگاه اطلس و برگزاری مسابقات داخلی برای اعزام به تیم‌های ملی را بخش دیگری از فعالیت‌ها در یکسال اخیر برشمرد. وی با اشاره به جایگاه دوم هیات اصفهان با رتبه بندی اعلامی از سوی فدراسیون اضافه کرد: اصفهان به بهبود زیرساخت این ورزش بویژه احداث پیست استاندارد و میزبانی از تورهای بین المللی نیاز دارد. باقری خاطرنشان کرد: باشگاه‌های سپاهان و برج پلیمر و نهادهایی مانند شهرداری, پلیس و راهور نقش موثری در موفقیت رشته دوچرخه سواری اصفهان داشته اند.

مشاور اجرایی هیات دوچرخه سواری اصفهان افزود: کسب مقام اول تیم بزرگسالان آقایان فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر در بخش پیست و نایب قهرمانی در بخش جاده، مقام قهرمانی این باشگاه در رده جوانان در لیگ جاده کشور، مقام سومی تیم جوانان باشگاه سپاهان در تور بین‌المللی مرند - ارس، مقام قهرمانی تیم برج پلیمر اصفهان در لیگ برتر پیست بانوان و مقام اول باشگاه مذکور در لیگ برتر جاده در بخش بانوان از جمله افتخارات باشگاه‌های استان بوده است. مدیرعامل شرکت برج پلیمر اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: از سال گذشته مسوولیت های اجتماعی مجموعه خود را با تیم‌داری در رشته دوچرخه سواری بانوان توسعه دادیم که این امر به قهرمانی در کشور نیز منجر شد.

محمدعلی حیدری ادامه داد: هدف ما ادامه تیم‌داری در رشته دوچرخه سواری است و امیدواریم افتخارات بیشتری نیز کسب کنیم. در این مراسم از ۷۰ نفر از ورزشکاران، افتخارآفرینان، مربیان، پیشکسوتان و مسئولان امر از جمله اکبر همامقدم، محمدرضا باجول، مسعود باطنی و عادله نوری پیشکسوتان این رشته، منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، علی حیدری مدیرعامل شرکت برج پلیمر، ابوالفضل توکلی مدیرعامل شرکت پایانه‌های شهرداری، حسین حق شناس معاون ترافیک شهرداری اصفهان و سرهنگ علی بختیاری جانشین پلیس راهور استان،فرهاد رضایی رییس هیات دانش آموزی،داوود نصر امور ورزش دانشگاه آزاد واحد خوراسگان اصفهان و علی خاکسار معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان تجلیل شد.

علیرضا حکیمیان