برگزاری نخستین جلسه هماهنگی با فدراسیون های کاندیدای اعزام به بازیهای آسیایی داخل سالن

نمایندگان فدراسیون دوچرخه سواری در نخستین جلسه هماهنگی با فدراسیون های کاندیدای اعزام به بازی های آسیایی داخل سالن در کمیته ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، نخستین نشست هماهنگی با فدراسیون های کاندیدای اعزام به ششمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی(تایلند 2024) با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک ،فدراسیون ها و انجمن های مختلف در سالن جلسات کمیته برگزار شد.

امروز رسول اسدی رییس، سمیه موسوی سرپرست نایب رییسی بانوان و محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری با مسوولان کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو داشتند. در پی این نشست نمایندگان فدراسیون دوچرخه سواری برنامه های خود را جهت حضور در این مسابقات ارائه دادند.

در ادامه پس از بررسی وضعیت تیم های ملی  رشته های مختلف و پرسش و پاسخ های مطرح شده در این زمینه مقرر گردید تا در نهایت بعد از بررسی وضعیت تیم های ملی با توجه به میزان حضورشان در رقابت های بین المللی پیش رو و شانس مدال آوریشان در این دوره از  بازیها، در جلسات بعدی در خصوص رشته های نهایی اعزامی به این رقابت ها تصمیم گیری های لازم صورت پذیرد.
شایان ذکر است این بازیها به دلیل پاندومی کرونا بارها به تعویق افتاده بود تا اینکه در نهایت از سوی شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری بازیها مقرر شد طی روزهای 21 لغایت 30 نوامبر 2024 (30 آبان لغایت 12 آذر 1403) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری تایلند برگزار شود.
در این دوره از بازیها ورزشکاران آسیایی در 36 رشته اصلی و 2 رشته نمایشی و در قالب 365 رویداد به مصاف هم می‌روند.