آخرین وضعیت فدراسیون دوچرخه‌سواری برای برگزاری مسابقه و اردو

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: شرایط برگزاری مسابقات و اردوهای دوچرخه سواری هفته آینده در ستاد کرونا در ورزش بررسی می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری به نقل از فارس، دوچرخه سواری یکی از رشته هایی است که روز گذشته مسئولان آن در جلسه ستاد کرونا در ورزش حضور داشتند، اما فعلا مجوز برگزاری مسابقات و اردوهای این رشته صادر نشده است.

برهمین اساس محسن سلگی در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه چرا مجوز فعالیت برای این رشته صادر نشد، گفت: ما برنامه‌ای را برای رعایت پروتکل‌ها در نظر گرفتیم، اما هنوز به دست مسئولان ستاد کرونا نرسیده است.

وی ادامه داد: قرار شد هفته آینده جلسه ای به صورت اختصاصی برای دوچرخه سواری برگزار و شرایط بررسی شود. دبیر فدراسیون دوچرخه سواری تاکید کرد: ما مشکلی برای برگزاری اردوها نداریم و پروتکل‌ها را کامل رعایت می‌کنیم.

سلگی در مورد اینکه نخستین برنامه‌تان پس از کسب مجوز چه خواهد بود، گفت: برگزاری مرحله اول لیگ جاده را در اصفهان خواهیم داشت که به احتمال زیاد 18 یا 19 شهریورماه خواهد بود. پس از این رقابت‌ها روال کار دست مان می‌آید و مسابقات بعدی را برنامه ریزی می‌کنیم.

  • 17:09
  • 1399/06/04
  • 24929