رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی: نگاه ما در اعزام بانوان ورزشکار به بازی های آسیایی کاملاً حمایتی است

پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی های آسیایی هانگ ژو به همراه دبیر فدراسیون دوچرخه سواری، پس از پایان آزمون های آمادگی جسمانی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان در آکادمی ملی المپیک، با اعضای این تیم به گفتگو نشست. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، پیمان فخری ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای تیم ملی دوچرخه سواری سرعت و جاده بانوان گفت: دوچرخه سواری ایران در تاریخ نشان داده که علی‌رغم فراز و نشیب هایی که با آن مواجه بوده، از رشته هایی است که هر وقت روی آن درست کار شده، به رکوردهای بین المللی نزدیک و حتی موفق به کسب مدال شده است.
وی ضمن اشاره به اینکه نگاه ما در کمیته ملی المپیک و در خصوص اعزام بانوان ورزشکار به بازی های آسیایی هانگ ژو کاملاً حمایتی است گفت: از خصوصیات و نکات ویژه در رشته ورزشی شما این است که باید با هم همدل باشید. پس از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید.
 فخری ضمن آرزوی موفقیت در رقابت های پیش روی این تیم، خطاب به بانوان دوچرخه سوار گفت: رکوردهای شما تا خردادماه بررسی و ورزشکارانی که ضمن نشان دادن قابلیتهای مناسب خود، حدنصاب رکوردهای تعیین شده را به دست بیاورند قطعاً به بازی های آسیایی سال آینده اعزام خواهند شد. 


در ادامه، فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون دوچرخه سواری به ارائه گزارشی در خصوص نحوه آماده سازی این تیم و شرایط اردوها پرداخت و ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های کمیته ملی المپیک در جهت آماده سازی تیم‌های ملی دوچرخه سواری در مواد مختلف، از حمایت های خانم ساکی نایب رئیس بانوان نیز قدردانی کرد. 
محمود پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان و دیگر اعضای این تیم نیز در جریان بازدید، نکاتی را در خصوص نیازهای سخت افزاری و اردویی بیان کردند که رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی ضمن اعلام حمایت کامل کمیته ملی المپیک، قول مساعد داد تا تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار بگیرد.

شایان ذکر است اعضای تیم ملی دوچرخه سواری بانوان در دو بخش سرعت و جاده برای آماده سازی بهتر جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی هانگ ژو، در تاریخ 28 بهمن ماه برای برپایی اردویی مشترک و 15 روزه به ترکیه اعزام خواهند شد.
در ادامه، اعضای تیم سرعت خردادماه در مسابقات قهرمانی آسیا و تیم جاده نیز اسفندماه به میزبانی تاجیکستان، مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو خواهند داشت.
گفتنی است پس از بازدید رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، اعضای تیم ملی دوچرخه سواری بانوان در نخستین جلسه با صابر مهری روانشناس ورزشی و از کارشناسان مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک که به تازگی به این تیم اضافه شده است حضور یافتند.