تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های امام خمینی(ره)

جامعه ورزش کشور امروز(پنج‌شنبه ۲۱بهمن) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مراسم تجدید بیعت جامعه ورزش با آرمان‌های امام خمینی (ره) به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مرقد مطهر امام راحل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم به همراه وزیر ورزش و جوانان، مهدی میرجلیلی رییس بسیج ورزشکاران کشور، جمعی از معاونان، مدیران کل وزارت ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان والای امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان گفت: این مراسم به منظور تجدید میثاق دوباره جامعه ورزش با آرمان‌های امام راحل است که با همکاری وزارت ورزش و سازمان بسیج ورزشکاران پیش‌بینی شده بود. انقلاب ما همیشه به عنوان الگو در جهان مطرح بوده و هست و آن را با نام امام خمینی (ره) می‌شناسند.

وی افزود: مثل همیشه استقبال و حضور جامعه ورزش بسیار خوب بود، حضور جامعه ورزش موید این است که امام راحل را دوست دارند و در تمام عرصه‌ها در کنار مردم هستند.

وزیر ورزش در پایان خاطرنشان کرد: امروز به جز تجدید میثاق با آرمان‌های امام در گلزار شهدا و سپس در قطعه نام آوران حضور پیدا خواهیم کرد.

محمد پولادگر، معاون قهرمانی وزیر ورزش نیز در این مراسم افزود: انقلاب با حفظ رهنمودهای امام زنده و پایه‌دار است و هدف نهایی آن پیوستن به انقلاب موعود است.

وی خاطرنشان کرد: اصولی که حضرت امام در شروع انقلاب پایه‌گذاری کردند، باید آن را اصل قرار دهیم و قصور نکنیم.

پولادگر در پایان افزود: آن چیزی که باعث استحکام انقلاب می‌شود، زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست.