چایچی: سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را در مسابقات آسیایی کسب کنیم

دوچرخه‌سوار تیم ملی استقامت ایران گفت: تمامی اعضای تیم ملی تلاش خود را انجام می‌دهد تا بتوانند بهترین نتیجه را در مسابقات آسیایی تاجیکستان کسب کند.

محمداسماعیل چایچی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در خصوص برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت ایران در تهران، اظهار داشت: در 2 سال اخیر به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، بنابه دلایل مختلف ما برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات خاصی را نداشتیم.

وی ادامه داد: بعد از مشخص شدن زمان دقیق برگزاری مسابقات آسیایی، مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم ملی یک برنامه‌ریزی بسیار قابل قبولی در برگزاری اردوهای تیم ملی انجام دادند و در این مدت نیز تمرینات بسیار خوب، منظم و عالی زیر نظر کادرفنی تیم ملی انجام دادیم.

رکابزن تیم ملی مطرح کرد: در ارتباط با مسابقات ترکیه باید بگویم که مسئولان تیم دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد تبریز به بنده لطف دارند و تلاش کردند که من برای حضور در این رقابت‌ها به عضویت این تیم دربیایم. اما من قبل از این اتفاقات با چند تیم ترکیه‌ای مذاکره داشتم و اخلاق حکم می‌کند که در نهایت در یکی از این تیم‌‌ها رکاب بزنم. تمام تلاشم را می‌کنم بهترین نتیجه را به عنوان لژیونر کسب کنم.

چایچی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: انتظارات از رکابزنان تیم ملی باید در حد و اندازه باشد. متاسفانه مشکلات و مسائل اقتصادی باعث شده است تا ما به لحاظ تجهیزات و دوچرخه چندان شرایط قابل قبولی نداشته باشیم و این موضوع هم از عهده فدراسیون خارج است و باید مسئولان بالادستی در وزارت و کمیته ملی المپیک کمک حال ما رکابزنان باشند. البته همه ورزش دوستان به خوبی مطلع هستند که دوچرخه‌سواری یک ورزش تجهیزمحور است و دوچرخه و تجهیزات بروز تاثیر بسزایی در عملکرد رکابزنان دارد. اما ما دست از تلاش برنمی‌داریم و سعی می‌کنیم بهترین نتایج را در مسابقات ‌پیش‌رو کسب کنیم.