دوچرخه سواران دختر تست دادند

صبح امروز ورزشکاران حاضر در اردوهای آماده سازی تیم های ملی دوچرخه سواری سرعت، استقامت و نیمه استقامت دختران با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، اردونشینان تیم ملی دوچرخه سواری بانوان در ماده استقامت و نیمه استقامت که چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا پیگیری می کنند، به همراه اعضای تیم سرعت که در حال پیگیری تمرینات خود در دومین مرحله از اردوهای این تیم هستند، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
سمیه یزدانی، ریحانه خاتونی، پرستو باستی، ساجده سیاحیان و پانته‌آ قلی‌پور اعضای تیم استقامت و نیمه استقامت هستند که تمرینات خود را زیر نظر محمود پراش سرمربی و دلارام ذاکرانی مربی این تیم پیگیری می‌کنند.
همچنین فاطمه هداوند، مائده نظری، ستاره زرگر و لیلا حیدری اردونشینان تیم سرعت را در تشکیل می دهند که صبح امروز در آزمون های مذکور شرکت کردند. مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در استقامت و نیمه استقامت از ۵ فروردین ۱۴۰۱ و به میزبانی تاجیکستان برگزار خواهد شد. اعضای تیم ملی دوچرخه سواری در ماده سرعت نیز از بیست خردادماه سال آینده در هندوستان، رودرروی رقبای آسیایی خود قرار خواهند گرفت.