هلن زارعی ملی پوش نوجوان چهار محال و بختیاری

آرزو دارم برای کشورم افتخارآفرین باشم

یک سال به صورت حرفه ای دوچرخه سواری می کند و با اینکه فقط 14 سال سن دارد اما توانسته مقام اول کشوری را کسب و حالا به عنوان یک نخبه شناخته شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، هلن زارعی ملی پوش نوجوان تیم ملی دوچرخه سواری می گوید: چند سالی است که دوچرخه سواری می کنم اما به طور حرفه ای بیش از یک سال است که به این رشته رو آورده ام و درهمین مدت کوتاه توانسته ام مقام اول سطح استان چهار محال و بختیاری را کسب کنم .

وی افزود: بعد از قهرمانی که در استان کسب کردم از طرف هیات استان به مسابقات متعدد اعزام شدم  و عناوین مختلفی را بدست آوردم اما در مسابقات دوچرخه سواری تبریز بود که توانستم مدال طلا را کسب کنم .

زارعی درباره چگونگی دعوتش به تیم ملی خاطر نشان کرد : بعد از مسابقات تبریز و کسب مدال طلا از طرف فدراسیون به تیم ملی دعوت شدم که در آنجا هم در یک دوره مسابقه توانستم رکورد بزنم و به عنوان نخبه انتخاب شوم.

ملی پوش نوجوان کشورمان در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر به خاطر ویروس کرونا تمریناتم را مجبورم در خانه پیگیری کنم . با غلطکی که در خانه دارم ساعاتی را در خانه تمرین می کنم اما بعضی از روزها با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در جاده تمرین می کنم. امیدوارم هر چه زودتر با از بین این ویروس ، شرایط به حالت قبل برگردد و بتوانیم به اردوها و تمرینات بازگردیم .

وی درباره مشکلات دوچرخه سواری در استان چهارمحال بختیاری گفت: مشکل زیاد است ، من چون رشته سرعت هستم ، متاسفانه پیستی در چهارمحال وبختیاری  و بروجن برای تمرین ندارم و مجبورم در جاده ها تمرین کنم که بسیار خطرناک است.

زارعی با اشاره به گران بودن وسایل دوچرخه سواری عنوان کرد: از هیات استان و فدراسیون درخواست دارم تا ما را حمایت کنند. تهیه هزینه دوچرخه و لباس برای ما سخت است ، اگر می شد این وسایل در اختیار ما قرار می گرفت خیلی خوب بود. دوست دارم خیلی خوب تمرین کنم تا در المپیک رکاب بزنم . این آرزوی قبلی من است تا افتخاری برای کشورعزیزم و خانواده ام باشم.