حضور در تورهای اروپایی، وعده سپاهانی ها برای ۱۰ سال آینده

تیم دوچرخه سواری سپاهان وعده داده که این تیم حداقل تا ۱۰ سال دیگر پا را از آسیا فراتر می‌گذارد و در تورهای معتبر اروپایی شرکت خواهد کرد.

 

محمد باقری سپرست تیم دوچرخه سواری سپاهان در گفتگو با ایسنا درباره ی فعالیت این تیم و حل شدن اختلافی که با فدراسیون داشتند، بیان کرد: باشگاه سپاهان با کسی مشکلی ندارد و فقط اختلاف نظرهایی بین سرپرست تیم و فدراسیون بود که صحبت کردیم و رفع شد. کسانی بودند که در این میان شیطنت کردند و بخاطر مشکلاتی که خود با فدراسیون داشتند ما و فدراسیون را روبروی هم قرار دادند. من هم در برخی مسائل بی تجربگی کردم اما اکنون تمام مسائل  در صحبت با دبیر فدراسیون حل شد.

باقری در پاسخ به این پرسش که سپاهان فعالیت خود در سطح بین الملل را جدی تر از قبل ادامه می دهد یا خیر، تاکید کرد: نظر باشگاه سپاهان راجع به دوچرخه‌سواری مساعد است و حتی از من برنامه سه ساله خواسته اند چون می خواهند این تیم تا سه سال دیگر اول آسیا باشد. ما حتی دوچرخه سواران خوب  و ملی پوش را برای دو تیم جاده و پیست گرفته ایم تا از امکانات باشگاه برای پیشرفت خود و دوچرخه سواری استفاده کنند.

 او در مورد اینکه چه تضمینی هست سپاهان فعالیتش را مستمر ادامه دهد و به سرنوشت تیم هایی که در گذشته برای خود اسم و رسمی در دوچرخه سواری پیدا کردند اما سپس منحل شدند دچار نشود، تصریح کرد: سپاهان قدمت دیرینه دارد و مدیران قوی نیز داشته است. اکنون از من خواسته اند برنامه سه ساله ارائه بدهم و در جلسه هیات مدیره از برنامه خود دفاع کنم و آنها نیز تمام امکانات را برای ما مهیا می کنند. من هم نمی گذارم کسی از بیرون به باشگاه ضربه بزند  همانطور که امسال می‌خواستند این کار را انجام دهند. مطمئن باشید این تیم رو به جلو حرکت می کند و قول می دهم  سپاهان حداقل تا ۱۰ سال آینده در تور های معتبر اروپایی حضور داشته باشد.