ملی پوش نوجوان کرمانی

بحرالعلوم : آرزویم حضور در المپیک است

متولد 1383 است و 16 سال بیشتر سن ندارد اما آرزوهایش بزرگ است ، به بزرگی حضور در المپیک . جزو نوابغ و نخبه های با استعداد دوچرخه سواری به حساب می آید و بی شک با تلاش و کوشش می تواند به آرزویش برسد .


 به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، مریم بحرالعلوم، ملی پوش نوجوان تیم ملی دوچرخه سواری می گوید : اهل کرمان هستم و در حال حاضر سال اول دبیرستان رشته تربیت بدنی در مدرسه حکمت کرمان تحصیل می کنم . به طور حرفه ای بیش از یک سال است که وارد دنیای دوچرخه سواری شده ام.

وی افزود : سال گذشته در مسابقات استعدادیابی استانی مقام اول ، مسابقات کشوری  تبریز سال 97 به صورت آزاد در رشته سرعت مقام اول را کسب کردم و به اردوی تیم ملی دعوت شدم  و در آنجا هم برای انتخابی تیم ملی جزء 6 نخبه برتر کشور انتخاب شدم .

بحرالعلوم درباره اینکه در حال حاضر چکار می کند اظهار داشت: فعلا به خاطر شرایط کرونا تمرینات را در خانه و زمانی هم خارج از خانه پیگیری می کنم. تیم باشگاهی ندارم و زیر نظر هیات و مربی تمرینات را انجام می دهم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : علی رغم اینکه هیات استان به من لطف دارند اما همچنان با کمبودهایی روبرو هستم . نداشتن ابزار و دوچرخه مناسب برای تمرین دغدغه اصلی من است البته تمریناتم را هم بدون اسکورت در جاده ها تمرین می کنم . ضمن اینکه اگر تمرینات را هم با یک مربی تخصصی فقط برای خانم ها انجام می دادم خیلی بهتر می شد.

ملی پوش کرمانی در ادامه گفت : هیات متاسفانه با وجود استعدادهای زیاد در شهر و استان دچار کمبودهایی است ولی در اختیار گذاشتن دوچرخه و ابزارهای لازم برای تمرینات بدنسازی به خصوص در شرایط کرونا مورد انتظار است.