گفت وگو با رئیس هیات استان همدان

تاجبخشیان: یکی از مهمترین اقدامات سال گذشته ، استعدادیابی ویژه بانوان بود

یکی از اقدامات بسیار خوبی که هیات استان همدان در سال 98 به آن اهتمام ورزید بحث استعدادیابی ویژه بانوان بود. موضوعی که امروزه دغدغه بسیاری از دوچرخه سواران خانم می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، رامین تاجبخشیان رئیس هیات همدان دراینباره می گوید: در سال گذشته اقدامات متعددی در زمینه برگزاری مسابقات دوچرخه سواری صورت گرفت که بی شک بحث استعدادیابی یکی از مهمترین مواردی بود که در سطح استان  با کمک دیگر هیات های استان برگزار شد.

وی افزود: البته در سال 98 ما یک دوره مسابقات انتخابی المپیاد آقایان و بانوان را هم در سطح استان برگزار کردیم که این موضوع هم با استقبال و بازخورد بسیار خوبی مواجه شد.

تاجبخشیان در ادامه افزود : برگزاری همایش ها با مناسبت های مختلف برای آقایان و بانوان و مراسم تقدیر از سایکل توریست همدانی، جمشید جعفری که کناره دریای خلیج فارس را رکاب زده بود از دیگر عملکرد این هیات در سال گذشته می باشد.

رئیس هیات استان همدان با اشاره به شیوع کرونا و عدم برگزاری برخی مسابقات خاطر نشان کرد: بالاخره موضوع شیوع ویروس کرونا موضوع جهانی است و همه کشورها از جمله ایران با آن روبرو شدند. به طبع ما تا پایان سال برنامه ای دیگری هم می توانستیم داشته باشیم که بنا بر دستور العمل و بخشنامه های فدراسیون و ستاد کرونا مجبور به لغو همه آنها شدیم .

وی درباره برنامه تقویمی سال 99 هم اظهار داشت: برنامه های زیادی را در تقویم سال 99 گنجانده ایم . تشکیل کمیته های هیات و انتخاب مسئولین از اعضای ارگان های دولتی متفاوت، تشکیل هیات رئیسه ، برگزاری مسابقات و همایش های مختلف با مناسبت های متفاوت ، برگزاری کارگاه های آموزشی ، تخصصی برای مربیان و داوران ، برگزاری کارگاه های دانش افزایی برای عموم مردم ، برگزاری تور دوچرخه سواری همدان ، ایجاد محیط آموزشی  مناسب برای استعدایابی و ورزشکاران سنین پایه و کودکان ، ساخت پیست بی ام ایکس ، شناسایی مسیرهای مناسب جهت مسابقات کراس کانتری ، برگزاری مسابقات سایکلو کراس  و برگزاری مسابقات مختلف برای بانوان وآقایان بخشی اقداماتی است که هیات استان برای سال 99 برنامه ریزی کرده  و در برنامه تقویم سال گنجانده شده است .  انشاله بتوانیم با توان و تلاش مضاعف همه این مسابقات را به مرحله اجرا دربیاوریم.