تصویب اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری

۲۲ مردادماه؛ زمان ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری

زمان ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مجمع فوق‌العاده فدراسیون دوچرخه‌سواری امروز(دوشنبه - 10 مردادماه) برگزار شد و مقرر شد ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون 22 مردادماه آغاز و به مدت 10 روز کاری ادامه داشته باشد.

در ادامه مجمع رای‌گیری از اعضای مجمع برای تصویب اساسنامه صورت گرفت که این اساسنامه با رای حداکثری اعضا ، به تصویب رسید.

رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در حاشیه مجمع فوق‌العاده این فدراسیون، در پاسخ به این سوال که آیا خودش قصد شرکت در انتخابات را دارد یا خیر؟ اظهار داشت: دوازده روز تا آغاز ثبت‌نام و 10 روز کاری هم بعد از آن فرصت دارم که در این بار فکر کنم. حتماً اگر به یک جمع‌بندی در این خصوص برسم، اعلام می‌کنم. در همین دوران سرپرستی خیلی خسته شده‌ام و فعلا فکری برای این موضوع ندارم و قطعی نشده است.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود و در اساسنامه آمده که افراد دوپینگی نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند، گفت: اساسنامه در اختیار همه قرار گرفته است. فدراسیون جهانی قوانین مربوط به خودش را دارد. ما این موضوع را از کمیته آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی استعلام گرفتیم و گفتند که در سطح فدراسیون‌های ملی هیچ محدودیتی در این باره وجود ندارد.

وی درباره شرایط ساختمان نیمه‌کاره فدراسیون عنوان کرد: این موضوعی نیست که بتوان در دوره سرپرستی به آن پرداخت و رسیدگی کرد و باید بعد از انتخاب رئیس جدید اقدام شود. در سرای کنونی حل مشکل ساختمان نیمه‌کاره جزو اولویت‌های آخر است. ما در این مدت اعزام‌ها را انجام و بدهی‌ها کاهش دادیم ، ولی بدهی ساختمان پابرجاست. به هر حال این ساختمان مشکلاتی دارد که باید به لحاظ حقوقی حقوقی پیگیری بشود.