رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری: اعتبار روزافزون تور ایران-آذربایجان، دوچرخه‌سواران بااستعداد کشورهای خارجی را جذب کرده است

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در پیامی برای سی و پنجمین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، گفت: در سال‌های اخیر اعتبار روزافزون تور ایران-آذربایجان تعداد فزاینده‌ای از دوچرخه‌سوران بسیار بااستعداد از کشورهای خارجی را به سوی خود جذب کرده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، دیوید لاپارتینت افزود: خیلی خوشحال هستم که تور ایران – آذربایجان پس از یک وقفه سه ساله بار دیگر برگزار می‌شود. این رویداد معتبر ورزشی، منطقه زیبای آذربایجان در شمالغرب ایران را در پنج روز، از بیست‌ونهم سپتامبر تا سوم اکتبر، به نمایش خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: دوچرخه‌سواران محلی نیز نهایت سعی خود را خواهند کرد تا در این رویداد معروف و خاص، درست زمانی که جهان پس از همه‌گیری کووید ۱۹ به حالت عادی بر می‌گردد، بر روی سکوی قهرمانی به بایستند. دیگر همه چیز برای یک جشنواره واقعی دوچرخه‌سواری آماده است.

وی گفت: رویدادهای ورزشی با این سطح بالا همیشه نیازمند کار دشوار سازماندهی پشت صحنه در ماه‌های منتهی به زمان رقابت هستند. مایل هستم صمیمانه‌ترین سپاس‌های خود را به فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران و تمام حامیان و شرکای مالی تقدیم دارم که با کمک هم موفق شدند تور دوچرخه‌سواری را در جاده‌های ایران به حرکت درآورند؛ هم‌چنین مایل هستم از تمام مسئولان و داوطلبانی تشکر کنم که بدون آن‌ها برگزاری این تور ممکن نمی‌شد.
وی افزود: آنچه باقی است بهترین آرزوهای من برای موفقیت دوچرخه‌سوارانی است که در یک رقابت فوق‌العاده پرهیجان رکاب خواهند زد.