ساکی سرپرست نایب رئیس فدراسیون بانوان:

فدراسیون همواره توجه ویژه ای به بانوان دوچرخه سوار داشته است

بحث ورزش بانوان بخصوص در رشته دوچرخه سواری موضوعی است که همواره مورد توجه مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری بوده و توجه ویژه ای به آن دارند.

به گزارش فدراسیون دوچرخه سواری ، اشرف ساکی که به تازگی بعنوان سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری منصوب شده درباره بانوان دوچرخه سوار و برنامه تقویمی آنها می گوید: ضمن آرزوی سلامتی برای ملت ایران در مورد برنامه ورزشی بانوان نیاز به توضیح نیست ، متاسفانه با شیوع ویروس کرونا فعلا دنیا با آن سر و کار دارد و این ویروس در حال گسترش است ، تمام برنامه های ورزشی را مختل کرده که هنوز هم ادامه دارد. ما منتظریم که ستاد کرونا اجاره برگزاری تمرین ها و اردوها و مسابقات را بدهد تا بتوانیم در این مورد برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

وی افزود: به هر شکل ما سعی داریم در درجه اول با حمایت از دوچرخه سواران نخبه که سال قبل در مسابقات استعدادها برتر شدند را به اردو دعوت کنیم . البته همه این موارد ملزم به اجازه ستاد کرونا است که بتوانیم برنامه ها را اجرایی کنیم.

ساکی در ادامه خاطر نشان کرد: به لحاظ زیر نظر داشتن تمرینات ملی پوشان باید گفت که مربی تیم ملی با تک تک بچه ها در ارتباط است و برنامه تمرینی را به آنها می دهد . به شخصه تا آنجایی که کمکی از دستم بربی آید برای بانوان ملی پوش دریغ نخواهم کرد چه معنوی باشد چه مالی ، چون آینده این بیماری مشخص نیست و در نتیجه نمی‌توانیم برنامه‌های دراز مدت با حجم بالای داشته باشیم . امیدوارم هر چه با از بین رفتن این بیماری همه چیز به روال قبل برگردد و تمرینات و مسابقات شروع شود.