قابل توجه متقاضیان شرکت در آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی بانوان (PT)

مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک در خصوص آخرین مهلت و نحوه ثبت نام متقاضیان حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی بانوان (PT) اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری المپین، در متن این اطلاعیه آمده است: نظر به محدودیت ظرفیت شرکت کنندگان در دوره مربیگری خصوصی بانوان و اتمام مهلت ثبت نام در تاریخ 12 آبان ماه، خواهشمند است متقاضیان قبل از تاریخ فوق نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام نمایند.
آن دسته از علاقمندان حضور در این آزمون که به هر دلیلی امکان ثبت نام اینترنتی را ندارند، می توانند به صورت حضوری به مرکز آموزش و پژوهش (واقع در بزرگراه نیایش- خیابان سئول شمالی- مجموعه ورزشی انقلاب- آکادمی ملی المپیک) مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است امکان اسکان پذیرفته شدگان در آزمون که در شهرهای دیگر سکونت دارند در طول دوره در محل هتل آکادمی ملی المپیک فراهم می باشد.
مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک در نظر دارد با مشارکت مرکز آموزش این مجموعه طی روزهای 5 لغایت 15 آذرماه سال جاری دومین دوره مربیگری خصوصی PT (ویژه بانوان) را برگزار نماید که آزمون ورودی (تئوری و عملی) این دوره در تاریخ 18 آبان برگزار خواهد شد.
منابع آزمون ورودی تئوری و عملی دوره مذکور به شرح زیر است:
آزمون تئوری: 40 سوال 4 گزینه ای از کتاب اصول تمرینات قدرتی و بدنسازی –  انتشارات شناسنامه
آزمون عملی: 1000متر 6 دقیقه - تست چابکی ایلینویز - انعطاف تنه به جلو - اجرای الگوهای حرکتی (زانوبلند – پرش از روی جعبه و موانع).
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به لینک زیر (جدول دوره های آموزشی) مراجعه نمایید:
http://academy.olympic.ir/fa/registration