گفت وگو با رئیس هیات استان زنجان

عصفوری : پیگیر ساخت پروژه پیست چوبی دوچرخه سواری هستیم

تعامل با ادارات و سازمان های مختلف جهت توسعه ورزش همگانی و برگزاری همایش های دوچرخه سواری هر چند مهمترین اقدام هیات دوچرخه سواری استان زنجان درچند سال اخیر بوده است اما بی شک ساخت پیست سر پوشیده زنجان هم یکی از مهمترین دستاورهای هیات استان خواهد بود که به عنوان یک میراث در تاریخ ورزش استان زنجان به ثبت خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، فرهاد عصفوری رئیس هیات دوچرخه سواری زنجان می گوید: هیات استان در سال گذشته بیش از 17 همایش را در سطح استان برگزار کرد . جهت گسترش دوچرخه همگانی در سطح استان ، همواره جلسات متعددی را با رئیس پلیس راهور استان ، فرماندهی نیروی انتظامی برگزار کرده تا دوچرخه سواران ما در کمال آرامش پیگیر تمرینات خود باشند.

وی افزود: ما در سال گذشته یکی از اهداف اصلی مان را روی بحث استعدادیابی قرار دادیم موضوعی که فدراسیون هم تاکید زیادی بر آن دارد. حتی برای این موضوع با رئیس هیات دانش آموزی استان زنجان جلسه برگزار کردیم که ماحصل آن عقد قرارداد فی مابین هیات استان و آموزش و پرورش بود تا همکاری متقابلی برای همکاری و استعدادیابی داشته باشیم.

عصفوری در ادامه اظهار داشت: سال 98 سال خوبی برای دوچرخه سواران ما بود. در مسابقات زیادی شرکت کردیم از قهرمانی کشور کوهستان – بزرگسالان و جوانان هم آقایان و بانوان در سردشت گرفته تا قهرمانی پاراسایکلینگ معلولین و نابینایان در تهران و قهرمانی کشور تریال در آبسرد دماوند . در کل دوچرخه سواران ما ، ده ها مدال مختلف از مسابقات کشوری کسب کردند.

رئیس هیات استان زنجان در ادامه خاطر نشان کرد: البته دوچرخه سواران ما در سال گذشته در اردوهای مختلف تیم ملی هم حضور داشتند و به مسابقات بین المللی هم اعزام شدند.مهدی سهرابی ، کاپیتان تیم ملی بزرگسالان به مسابقات قهرمانی آسیایی جاده ازبکستان اعزام شد. محمد رجبلو هم به غیر از حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی هم اعزام شد. محمدی به ازبکستان و کره جنوبی اعزام شد که در کره توانست به مدال نقره دست یابد.

وی افزود: درباره برنامه تقویمی سال 99 هم باید اشاره کرد که ما در نظر داریم طرح های استعدادیابی ، برگزاری کلاس های مربیگیری و داروی ، برگزاری و میزبانی مسابقات ، تعامل با ادارات و سازمان ها جهت توسعه ورزش همگانی  و برگزاری همایش دوچرخه سواری و از همه مهمتر پیگیری پروژه ساخت پیست دوچرخه سواری استان زنجان را در دستور کار داریم که امدوارم هر چه زودتر ساخت آن به پایان برسد . البته طبق برنامه ای که انجام داده ایم انشاله درمسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان وامید ، پاراسایکلینگ قهرمانی کشور کوهستان و تریال شرکت خواهیم کرد.