برگزاری نشست های تخصصی مسوولان کمیته ملی المپیک با کادر فدراسیون دوچرخه سواری

در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزام به هانگژو روز گذشته این جلسات با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک، مرکز نظارت بر تیم های ملی و آکادمی ملی المپیک، مسئولین و کادر فنی رشته دوچرخه سواری در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، روز گذشته نشستی با حضور مسئولان و کادرفنی فدراسیون دوچرخه سواری با مسئولین کمیته ملی المپیک، مرکز نظارت بر تیم های ملی و آکادمی ملی المپیک  برگزار شد که در پی آن محمود وفایی مدیر تیم های ملی ضمن ارائه گزارشی از مسابقات و تورنمنت های پیش رو اعلام کرد: برای حضوری موفق در بازی های آسیایی در سه رشته سرعت، استقامت و نیمه استقامت در بازی های آسیایی شرکت خواهیم کرد و نتایج قابل قبولی کسب خواهیم کرد.

همچنین عطاالهی دبیر فدراسیون نیز با تشریح شرایط ملی پوشان در آسیا و معرفی رقبا افزود: با توجه به ارزیابی نتایج دوچرخه سواران در رکوردگیری برنامه جامعی برای حضور آنان در مسابقات مختلف تدارک دیدیم که به آمادگی هرچه بیشتر آنان کمک خواهد کرد.

 محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی، سید فرید فتاحیان، محمود عبدالهی، ناهید کریمی، محمد تابع، مرتضی کوهی و مسعود موسوی در این نشست ها حضور داشتند.