2 اسپانسر خارجی برای تیم‌های ملی دوچرخه سواری

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مشکلی دوچرخه سواری ایران را تهدید نمی‌کند و همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، محمود وفایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جذب اسپانسر برای فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: خوشبختانه خبرهای خوبی برای دوچرخه سواری ایران در راه است و با رایزنی‌هایی که مسئولان فدراسیون صورت داده‌اند قرار است در بخش البسه ملی پوشان و تجهیزات و حتی دوچرخه شرایط مناسبی از سوی اسپانسرها فراهم شود.

وی ادامه داد: طی رایزنی هایی که صورت گرفت 80 دست لباس برای تیم های ملی از اسپانسر گرفته شد که اگر خودمان می‌خواستیم آنها را خریداری کنیم چیزی در حدود 600، 700 میلیون تومان می‌شد. 

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با هماهنگی که رئیس فدراسیون با یک اسپانسر ایتالیایی انجام داد قول‌های خوبی در خصوص دریافت تجهیزات گرفته شد. البته آنها هم انتظاراتی دارند و به دنبال این هستند که برنامه ما برای حضور در مسابقات بین المللی مشخص باشد چون به دنبال تبلیغات و دیده شدن هستند. البته در این زمینه هم حمایت مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را هم می‌طلبد. امیدوارم آنها هم مانند همیشه کمک کنند تا در مسابقات مدنظر شرکت کنیم.

وفایی در خصوص اینکه رایزنی ها با اتحادیه جهانی در خصوص انتخابات به کجا رسید، گفت: خوشبختانه در این زمینه مشکلی وجود ندارد، اتحادیه آسیایی انتخابات ما را تایید و به کمیته ملی المپیک هم اعلام کرده است. در خصوص جهانی نیز مشکلی دوچرخه سواری ایران را تهدید نمی‌کند و همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به اعزام کاروان دوچرخه سواری ایران به قهرمانی آسیا عنوان کرد: تیم‌های جوانان، بزرگسالان، پیشکسوتان و پاراسایکلینگ راهی این مسابقات خواهند شد که چیزی در حدود 50 نفر می‌شوند.