دیدار نایب رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری با خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک

اسامه الشفار: از فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران حمایت کامل می کنیم

اسامه الشفار نایب رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری امروز طی سفری یکروزه با مسوولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه سواری دیدار و گفتگو داشت.

به گزرش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، نایب رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و رییس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا جهت دیدار با مسوولان کمیته ملی المپیک ایران امروز صبح به تهران آمد. اسامه الشافر با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی وفا و سیدمناف هاشمی رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری دیدار و گفتگو داشت. در این نشست پیرامون تعاملات کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان با اتحادیه جهانی و کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا موضوعاتی مطرح شد.

اسامه الشفار رئیس کنفدراسیون دو چرخه سواری آسیا پس از این نشست در گفتگویی اظهار داشت: سپاسگزارم از کمیته ملی المپیک ایران برای میزبانی این نشست و تبریک ویژه ای دارم به آقای اسدی به خاطر موفقیت در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ایران. ما به طور کامل در کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا از این فدراسیون حمایت کامل داریم و تعاملات خوبی را با این فدراسیون خواهیم داشت. در خصوص انتخابات این فدراسیون نیز باتوجه به حضور نماینده فدراسیون جهانی در جلسه حمایت خود را از برگزاری این انتخابات داریم. قطعا دوچرخه سواری ایران رو به پیشرفت و توسعه قرار دارد و ما به موفقیت این رشته امیدواری کامل داریم.

رییس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا نشست برگزار شده با رییس کمیته ملی المپیک، دبیرکل کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون دوچرخه سواری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: من برای اولین بار است که به جلسه کمیته ملی المپیک ایران آمده ام و معتقدم ایران یکی از مهمتریم همکاران ما در کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا محسوب می شود.به عنوان یک عضو خانواده و برادر حمایت دوباره خودم را از دوچرخه سواری ایران اعلام می کنم. دوچرخه سواری ایران بهترین رکابزنان آسیا را در بخش پیست و جاده در اختیار دارد و شاهد موفقیت های آنها در مسابقات تاجیکستان بودم. دوچرخه سواران ایرانی همچنان شانس حضور در رقابت های المپیک را دارند و حضور در مسابقات جهانی گلاسکو می تواند به آنها کمک کند.

وی در پایان اظهار داشت: این باعث افتخار است که یک دوچرخه سوار ایرانی روی سکوی قهرمانی می ایستد و من شخصا احساس می کنم یکی از هموطنانم توانسته صاحب مدال باارزش شود. این آخرین حضور من در ایران نخواهد بود و به طور حتم مجددا به ایران سفر خواهم کرد.