مشکی پوشان تیم منطقه آزاد انزلی قهرمان اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان

در نخستین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی استان گیلان تیم منطقه آزاد انزلی توانست با پشت سرگذاشتن رقیبان خود مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، سید ایمان دلیل حیرتی،رییس هیات دوچرخه سواری استان گیلان در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان در رده سنی آزاد به صورت تایم تریل تیمی، چهار کیلومتر تعقیبی به میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

ایمان دلیل‌حیرتی افزود: در این دوره از مسابقات ۵۵ رکاب زن در قالب ۱۱ تیم پنج نفره از شهر های رشت، انزلی، لاهیجان ، صومعه سرا و لنگرود  مسافت ۴۰۰۰متر را به صورت تعقیبی رکاب زدند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم منطقه آزاد انزلی مقام اول را از آن خود کرد و تیم مرحوم عقیل هاشمی رشت، و تیم هیات دوچرخه سواری لاهیجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

حیرتی با اشاره به اینکه هیات دوچرخه سواری استان گیلان و کمیته مسابقات سه سال متوالی که این لیگ را به صورت دقیق برگزار می کند افزود:هیات دوچرخه سواری گیلان اولین هیات کشور است در سال۹۹که براساس تقویم جامع، لیگ جامع کورسی استقامت و سرعت و کوهستان برگزار می کند.

وی همچنین در انتهای برگزاری این دوره از مسابقات یادآور شد : هیات دوچرخه سواری گیلان ۲۶ تیرماه مسابقات لیگ کوهستان را در لاهیجان و ۲۷ تیر ماه مرحله اول لیگ سرعت کورسی را در لنگرود برگزار خواهد کرد.