گفت وگو با نایب قهرمان تیم دانشگاه آزاد تبریز

پورهاشم : مسیر شبیه مسابقات قهرمانی جهان و المپیک بود

در دومین مرحله لیگ دوچرخه سواری جاده ، حمید پورهاشم از تیم دانشگاه آزاد تبریز توانست بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، حمید پورهاشم دوچرخه سوار تیم دانشگاه آزاد تبریز گفت: مرحله دوم لیگ به مسافت 127 کیلومتر و به صورت کریتیوم در 15 دور در شهر تبریز برگزار شد  مسابقه جذاب و دیدنی که از سطح بالایی برخوردار بود چرا که عالی رقم وقفه چندین ماهه به خاطر کرونا، بچه ها از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار بودند و خیلی خوب رکاب زدند.

وی افزود : مسیر منتخب مسابقه از نظر فنی بسیار عالی بود چون از لحاظ  پروفایلی شبیه مسابقه قهرمانی جهان که در ایتالبا برگزار شد شبیه سازی شده بود و همینطور به نوعی شبیه مسیر المپیکی که پیشرو داریم بود .

پور هاشم در ادامه اظهار داشت: اکثرا مسابقات با توجه به اینکه تک مرحله ای انجام میشود امیدوارم چنین شرایطی را داشته باشند . دوست دارم میزبان های بعدی هم در چنین مسیرهایی را برای مسابقات انتخاب کنند تا با توجه به انتخابی المپیک واقعا حق ورزشکاری ضایع نشود و بهترین ها عازم المپیک شوند.

رکابزن تیم دانشگاه آزاد تبریز در ادامه خاطر نشان کرد : همان طور که گفتم مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و رقابت خوبی با تیم های سپاهان و مس کرمان داشتیم که در نهایت توانستیم با اقتدار عنوان های اولی و دومی را کسب کنیم.