دیدار ملی پوش سپاهان با مدیر عامل باشگاه سپاهان

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، محمد گنج خانلو قهرمان طلایی پوش ایران، آسیا و دارنده پیراهن امتیازی تور آذربایجان ایران در سال ۲۰۱۹ ضمن حضور در دفتر مرکزی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با محمد رضا ساکت، مدیر عامل این باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، در این دیدار، محمد باقری، مدیر تیم و محمود حضوری از اعضای کادر فنی تیم دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان، محمدگنج خانلو را همراهی کردند و ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های بی دریغ باشگاه از ورزش کشور به خصوص تیم دوچرخه سواری برای مدیر عامل جدید باشگاه سپاهان آرزوی سلامتی و موفقیت و همچنین برای درخشش تمامی رشته های ورزشی باشگاه سپاهان در سطح ملی و بین المللی آرزوی موفقیت نمودند.

محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان نیز ضمن تشکر از همت و تلاش رکابزنان طلایی پوش و عضویت آنها در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پیروزی تیم دوچرخه سواری سپاهان در مرحله نخست رقابت های لیگ برتر ایران را تبریک گفت و برای آنان در ادامه ی راه و کسب افتخارات ملی و جهانی آرزوی موفقیت نمود. 

شایان ذکر است در پایان این دیدار محمد گنج خانلو، پیراهن تور امتیازی رقابت های آذربایجان ایران را که در سال ۲۰۱۹ با کسب عنوان قهرمانی امتیازی تور ایران به دست آورده بود را به محمد رضا ساکت اهدا کرد.