سرمربی تیم مس رفسنجان : قطعا در بین سه تیم بالای جدول قرار خواهیم گرفت

سرپرست تیم تازه وارد مس رفسنجان معتقد است تیمی را جمع کرده که قطعا در بین سه تیم بالای جدول خواهد بود ، ضمن اینکه هدف شان راهیابی به مسابقات آسیایی است.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون دوچرخه سواری ، علیرضا زینلی سرپرست و سرمربی تیم تازه وارد صنعت مس رفسنجان می گوید: تمام هدفم مان راهیابی این تیم به مسابقات آسیایی است. تیم ما با 14 رکابزن برای نخستین بار در لیگ مسابقه خواهد داد و با توجه به جذب دوچرخه سواران خوب و با انگیزه ، امید زیادی داریم تا انشاله در جمع سه تیم بالای جدول قرار بگیریم.

وی افزود: در تیم 14 نفره ما در رده جوانان و بزرگسالان بیشتر دوچرخه سواران غیر بومی هستند و از این جهت امیدواریم با تشکیل این تیم و حضور در مسابقات مختلف باعث شویم تا انگیزه زیادی بین جوانان خوب رفسنجان صورت گیرد تا شاهد پیشرفت چشمگیر این رشته پر هیجان در سطح شهرستان شویم.

زینلی در ادامه خاطر نشان کرد: در شهرستان رفسنجان همواره رکابزنان خوب و بنامی در تیم ملی حضور داشتند و در آینده نزدیک با تیمداری در تمامی رشته ها بتوانیم انگیزه زیادی را در بین جوانان بوجود آوریم.

سرپرست تیم صنعت مس رفسنجان در ادامه اظهار داشت: امسال به دلایلی نتوانستیم در بخش بانوان تیمداری کنیم اما انشاله در آینده نزدیک و با یک برنامه ریزی خوب در بخش بانوان هم تیمداری خواهیم کرد تا نتایج در خور شان شهر رفسنجان را کسب کنیم.

وی در خاتمه ضمن تشکر از مدیریت مجموعه ورزشی فرهنگی مس رفسنجان گفت : جا دارد از آقای زیندینی مدیریت ورزشی مس رفسنجان و هیات دوچرخه سواری استان و شهرستان رفسنجان برای حمایت از ما تشکر لازم را داشته باشم .