رئیس هیات دوچرخه سواری مازندران:

میری : "رهروان علمدار " برای ادای احترام به شهید سلیمانی ۵ روز رکاب زدند 

   تور دوچرخه سواری رهروان علمدار در قالب ٢٢ ورزشکار مازندرانی مسیر استان مازندران تا کرمان را برای ادای احترام به سردار شهید قاسم سلیمانی پنج روز رکاب زدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ سید احمد میری قلعه سری رئیس هیات دوچرخه سواری استان مازندران گفت : با همکاری و هماهنگی هیات دوچرخه سواری استان مازندران و و امور فرهنگی ورزشی سپاه کربلا و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و همچنین هماهنگی با فدراسیون دوچرخه سواری کشور گروه رهروان علمدار متشکل از از بیست و یک دوچرخه سوار و تیم تدارکاتی همراه در تاریخ بیست و هفتم آذر ماه به سمت مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان کرمان به مسافت ۱۳۰۰ کیلومتر از گلزار شهدای ساری استارت زدند و با توجه به انجام تدارکات لازم و برنامه های از پیش تعیین شده در شهرستان های بین راهی به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار با مراجعه به برخی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها ، هدایایی را تقدیم پرستاران زحمتکش خط مقدم سلامت کردند .

وی افزود: این دوچرخه سواران پس از حضور در گلزار شهدای رفسنجان و شهر باغین وارد کرمان شدند و با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند. لازم به ذکر است که سردار مسلمی فرمانده سپاه پاسداران مازندران این تور دوچرخه سواری را همراهی کردند.
میری در ادامه خاطر نشان کرد: تیم اعزامی این مسیر ۱۳۰۰ کیلومتر را طی ۷ شبانه روز پیمودند و پس از ورود به شهرستان کرمان از طرف مسئولین فرهنگی و ورزشی و همچنین فرماندهان بسیج و سپاه کربلاه استان کرمان مورد استقبال شایسته قرار گرفتند و سپس بر سر مزار سردار دلاور اسلام حاج قاسم سلیمانی حضور یافتند.
 رئیس هیات دوچرخه سواری استان مازندران در ادامه اظهار داشت: البته این اولین بار نیست که کاروان روهروان چنین برنامه ای را داشته چرا که سال قبل هم همین تیم به مناسبت اربعین حضرت اباعبدالله الحسین به کربلای معلا نیز مشرف گردیدند و همچنین به سمت مشهد مقدس بارها از گلزار شهدای شهرهای ساری میاندرود و نکا رهسپار شدند .