داوری: نیرو از جای دیگر نمی آورم/ انتخابات دوچرخه‌سواری سریع‌تر برگزار می‌شود 

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: من این اخلاق را ندارم که نیرو از جای دیگر وارد فدراسیون ها کنم و بعید می‌دانم تغییراتی در فدراسیون داشته باشیم.

 

افشین داوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه چقدر با فضای دوچرخه سواری آشنایی پیدا کرده و در جریان برنامه های این فدراسیون قرار گرفته است، بیان کرد: جلسه مقدماتی را با دبیر فدراسیون، سرمربیان تیم های ملی و مسئول کمپ تیم ملی داشتم. اردوی تیم ملی نیز آغاز شده و امیدواریم بتوانیم به خوبی ملی پوشان را پشتیبانی کنیم. روز  شنبه مطالعه دقیقی از اقداماتی که باید سرعت آن را بیشتر کنیم خواهم داشت. امیدوارم با همکاری کلیه استان ها و پرسنل فدراسیون، مربیان و پیشکسوتان در امورات فنی خللی ایجاد نشود و بتوانیم پشتیبانی خوبی داشته باشیم.

داوری در پاسخ به این پرسش که پروسه برگزاری انتخابات خیلی زود آغاز می شود یا خیر، گفت: فکر می کنم سریع انجام شود. ابتدا باید ببینم وضعیت مجامع استانی به چه صورت است چون استانها هم باید آرای خود را در مجمع انتخاباتی داشته باشند به محض اینکه مرتفع شود، ثبت نام ها و برگزاری انتخابات را خواهیم داشت.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در مورد اینکه تغیرات در بخش های مختلف فدراسیون از جمله سمت دبیری خواهد داشت یا خیر، تاکید کرد: بعید می دانم. من در بحث سرپرستی فدراسیون ها تجربه زیادی دارم و سعی می کنم همیشه از نیروهای آن مجموعه استفاده کنم. این اخلاق را هم ندارم از جای دیگر نیرو وارد کنم. تا زمانی که دوستان همکاری داشته باشند و در جهت رشد و توسعه این رشته کمک کنند، قطعا ما هم همکاری داریم.

داوری درباره اینکه احداث ساختمان فدراسیون در زمان سرپرستی از سر گرفته می شود یا خیر تصریح کرد: باید با پیمانکار صحبت کنم و فکر می کنم بتوانیم رضایت پیمانکار را جلب کنیم تا کار را پیش ببرد و منابع مالی لازم را هم تامین کنیم.  

او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی قرار است اسامی کاندیداها برای انتخابات کنفدراسیون آسیا رد شود، گفت:در این مورد هم صحبت شد و باید جلسه ای را با آقای قمری که تجربه دارد و دیگر دوستان در فدراسیون و کسانی که کرسی دارند، داشته باشم و ببینم کنفدراسیون آسیا در چه وضعیتی است. امیدوارم  علاوه بر حفظ کرسی هایی که داشتیم  بتوانیم ارتقای کرسی هم داشته باشیم