صمدیان رئیس هیات دوچرخه سواری استان اردبیل

بزودی تفاهمنامه ای جهت استعدادیابی با آموزش و پروش امضا می کنیم

هیات دوچرخه سواری اردبیل از جمله هیات هایی که در طول یک سال گذشته اقدامات خوبی در بحث استعدادیابی انجام داده است و قرار است در همین راستا امسال ، همایش بزرگ دوچرخه سواری دانش آموزان را برگزار نماید.

 

معصومه صمدیان جز اولین مربیان و داوران بانوان کشور بود که مرداد سال گذشته توانست پس از 17 سال نایب رئیسی بعنوان رئیس هیات اردبیل انتخاب شود. وی در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: مرداد سال گذشته طبق برنامه انتخاباتی که در مجمع اعلام کرده بودم اولویت کاری ام را در ابتدا راه اندازی و فعال کردن هیات شهرستان ها قرار دادم که تا امروز خدا را شکر تمام هیات های شهرستان را تا حد امکان توانستم فعال و تجهیز کنیم .

وی افزود: در سال 97 که نایب رئیس فدراسیون بودم یک اتفاق بسیار بزرگ در هیات استان افتاد و آن میزبانی لیگ بانوان بود که بسیار خوب برگزار کردیم . بعدها گفته شد این بهترین مسابقه با میزبانی هیات اردبیل بود که برگزار شد. البته سال گذشته هم یک اتفاق خوب و ارزشمند دیگری هم صورت گرفت و آن امضا تفاهم نامه بین اداره ورزش و مخابرات بود .

رئیس هیات دوچرخه سواری اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ورزشکاران دوچرخه سوار ما با رعایت فاصله یک و نیم متر فعالیت های ورزشی را آغاز کرده اند . هر چند تمرینات دوچرخه سواران انفرادی است اما ضمن احترام به بخشنامه های بهداشتی ستاد کرونا و وزارت ورزش برای حفظ امنیت دوچرخه سواران مان همه موارد بهداشتی را رعایت می کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: البته ما تفاهم نامه هم در اواخر سال گذشته با آموزش و پروش استان منعقد کردیم که متاسفانه به خاطر شیوع ویروس کرونا به سال 99 موکوکل شد که در دست بررسی است. کلا در سال 99 متاسفانه اکثر برنامه ها به خاطر کرونا لغو و کنسل شد.

صمدیان درباره برنامه این هیات در سال جدید گفت: از برنامه های سال 99 می توان به برنامه ریزی جهت اجرای تور مغان ، اجرای مسابقه جایزه بزرگ برای اولین بار در استان بمناسبت روز اردبیل 4 مرداد اشاره کرد که در صورت صدور برگزاری مسابقات حتما این دو رویداد را برگزار خواهیم کرد. اما بی شک همایش بزرگ استعداد یابی دوچرخه سواران دانش آموزان ، يکی از بزرگنرین و مهم ترین اهداف این هیات می باشد که فعلا در حال مذاکره با آموزش و پرورش استان هستیم. مد نظر داریم در صورت تایید یک دوره مسابقه هم بمناسبت ارتحال امام ره و قیام خونین برگزاری کردیم .