رئیس هیات دوچرخه سواری اردبیل

صمدیان : گردهمایی روسا در مشهد یک اتفاق بی نظیر بود

گردهمایی روسا هیات های دوچرخه سواری کشور در حالی هفته گذشته در مشهد بمنظور نهایی کردن تقویم ورزشی سال 1400 و ارتقای سامانه ملی دوچرخه سواری برگزار گردید که روسا خواستار تکرار این نوع همایش ها هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، معصومه صمدیان رئیس هیات دوچرخه سواری اردبیل گفت : طرح تشکیل گردهمایی و هم اندیشی و نشست صمیمی پایان سال روسای هیات استان ها در مشهد یک اتفاق بی نظیر بود مخصوصا اینکه توانستیم به زیارت امام رضا (ع) هم برویم . 
صمدیان در ادامه اظهار داشت : با تشکیل این گردهمایی ، تجدید دیداری شد بین روسا و مدیران کمیته ها که از نظر من بسیار پربار و راهگشا و در راستای پیشرفت دوچرخه سواری بود. 
رئیس هیات دوچرخه سواری اردبیل در ادامه خاطر نشان کرد: تقدیر و تشکر ویژه دارم از میزبانی و پذیرایی خوب فدراسیون و زحمات سرپرست فدراسیون آقای داوری و دیگرهمکاران بخصوص آقای روزبهان و عوامل اجرایی هیات مشهد که انصافا سنگ تمام گذاشتند . به نظر من با توجه به اینکه برای اولین بار بود که برای تقویم ورزشی با هم فکری و صمیمیت روسا تصمیم گیری شد را باید به فال نیک باید گرفت این برنامه رو و اینکه در این جلسه با حضور جمع روسا و اعضای فدراسیون بهترین فرصت برای تبادل نظرات و بیان مشکلات و مسائل مربوط به هیات استان ها ایجاد شد که امیدورام با همین روند برای یکدلی و وحدت برای توسعه و پیشرفت و ارتقای این رشته زیبا و جذاب و فرح بخش تلاش کنیم و روزهای خوب و خوش و موفقیت آمیزی در کنار هم شاهد باشیم.