استاد افتخاری سفیر رشته دوچرخه سواری شد

به دعوت فدراسیون دوچرخه سواری خواننده محبوب کشورمان به خانواده بزرگ دوچرخه سواری پیوست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، امروز دوشنبه هشتم شهریور به دعوت محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری و طی مراسمی با حضور تعدادی از قهرمانان، پیشکسوتان و مسوولان فدراسیون با رعایت پروتکل های بهداشتی علی رضا افتخاری خواننده محبوب و مردمی کشورمان را به عنوان سفیر «انگیزه و سلامت» رشته دوچرخه سواری منصوب کرد. استاد افتخاری که از مفاخر موسیقی و هنر ایران زمین محسوب می شوند در فضایی صمیمانه و دوستانه به همراه تعدادی از ملی پوشان پیشکسوت و فعلی کشورمان دقایقی به رکابزنی در پیست دوچرخه سواری آزادی پرداختند.

سفیر انگیزه و سلامت رشته دوچرخه سواری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات مسوولان رشته دوچرخه سواری اهدای حکم عضو جدید خانواده بزرگ رشته دوچرخه سواری را مایه افتخار و غرور خود عنوان نمودند و یادآور شدند ای کاش بتوانیم رشته دوچرخه سواری را بیش از امروز توسعه دهیم و آلودگی را از سطح شهرهای خود پاک کنیم. فرهنگ استفاده از دوچرخه باید در تمام خانواده ها و شهرهای کشور ترویج پیدا کند و من نیز تمام تلاشم را می کنم تا سهم کوچکی در این مهم ایفا کنم.

در این مراسم محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری حضور استاد علی رضا افتخاری را در بین اعضای خانواده دوچرخه سواری را اتفاقی بزرگ و غرورآفرین عنوان کردند و اظهار داشتند ورزش و هنر می توانند به عنوان دو بخش تاثیرگذار در جامعه در سلامتی و شادابی مردم سهم بسزایی داشته باشند. فدراسیون دوچرخه سواری این اتفاق را به فال نیک می گیرد و تلاش زیادی می کند تا سوای قهرمانی به توسعه بخش همگانی و فرهنگی رشته دوچرخه سواری نیز اهمیت دهد که امیدواریم با حضور استاد افتخاری در راس این هرم شاهد حضور چهره های برجسته بسیاری در خانواده بزرگ دوچرخه سواری سراسر کشورمان باشیم.