روزبهان: با برنامه 8ساله پیش می رویم

رییس هیات دوچرخه سواری استان خراسان رضوی گزارشی از عملکرد موفق خود در چند سال اخیر ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مهدی روزبهان رییس هیات دوچرخه سواری استان خراسان رضوی در گفتگویی موفقیت های اخیر ورزشکاران این استان را در رقابتهای چند سال اخیر ستود و اظهار داشت وقتی برنامه در اولویت فعالیت ها باشد نتیجه اش همینی می شود که در دوچرخه سوار استان خراسان رضوی مشاهده می کنید.

هیات دوچرخه سواری استان خراسان با توجه به داشتن پیست ۲۵۰ متری و داشتن قهرمان های بزرگ سرعت همچون دانشور در۶سال پیش تصمیم به راه اندازی و احیا پیست ثامن مشهد کرد و با هدف و برنامه ۸ ساله تصمیم به قطب کردن استان خراسان در رشته های پیست در آسیا کرد که تا الان پس از ۶ سال توانسته در رشته های سرعت و نیمه استقامت پیست بیشترین کسب عناوین داشته باشد. امسال هم در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان هم در بخش بانوان وهم آقایان توانستیم کسب مقام اول ودوم را داشته باشیم که می توان گفت بیشترین امتیاز در کشور از آن خراسان رضوی شده است.

پیگیری تمرینات مربیان با ورزشکاران  و برگزاری مسابقات منظم و هدفمند با اهداء جوایز نقدی با رعایت اصل ورزشکار محور بودن روند کار این هیات بوده است و برای امسال حدود ۳۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی در مسابقات داخلی استان به ورزشکاران پرداخت می ‌شود که امیدوارم با آمدن  اسپانسرهای قوی تر بتوانیم مبلغ را به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش دهیم.

قطعا هر موفقیتی حاصل تلاش یک تیم بوده که اینجا جا دارد از ورزشکاران و خانواده هایشان مربیان داوران و مسئولین برگزاری مسابقات، مدیر کل محترم ورزش استان ، مسوولان فدراسیون و حامیان مالی و کلیه ارگانهای خصوصی و دوستی تشکر کنم .

به امید قطب شدن دوچرخه سواری خراسان رضوی درآسیا