عباسپور رئیس هیات دوچرخه سواری : 

سال 98 مدال های مهمی برای استان اصفهان کسب شد

در سال گذشته برای کلیه های رده های سنی در لیگ و قهرمانی کشور 30 اعزام داشتیم که در پی آن مدال مهمی برای استان توسط دوچرخه سواران کسب شد.

 

جلیل عباسپور رئیس هیات اصفهان در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: ما در سال گذشته در کلیه های رده های سنی در لیگ و قهرمانی کشور 30 اعزام داشتیم که این مسابقات از اعزام تیم شاهین در اریبهشت سال قبل برای جام رمضان گرفته تا مسابقات مرحله اول لیگ کوهستان باشگاه های کشور(دانهیل و کراس کانتری)بزرگسالان که شهریور ماه در البرز برگزار شد.

وی افزود: با توجه به مسابقاتی که شرکت کردیم در سال گذشته توانستیم مدال های انفرادی مهمی را در مسابقات قهرمانی کشور در رده آقایان و بانوان در کلیه رده های سنی کسب کنیم که قهرمانی ساجده سیاحیان در تایم تریل انفرادی جوانان و مسابقات قهرمان کشوری جاده در بخش بانوان ، همچنین مقام اولی بهنام آرین از تیم سپاهان در اولین مرحله لیگ برتر جاده و کسب مقام اول محمد گنج خانلو از امید های فولاد شهر در لیگ جاده بخشی از مدال آوری دوچرخه سواران اصفهان در کشور بوده است.

عباسپور در ادامه خاطر نشان کرد: اصفهان در سال گذشته در تیرماه در شهرستان فولادشهر یک دوره میزبان مسابقات کشوری بود که خدا را شکر توانستیم اولین مرحله لیگ کورسی جاده آقایان به نحوه احسن برگزار کنیم . ضمن اینکه مسابقات متعددی را در لیگ های استانی و قهرمانی استان از مسابقات کورسی گرفته تا دوچرخه سواری مهارتی و اجرای برنامه های نمایشی bmx اجرا کردیم .

رئیس هیات استان اصفهان در ادامه اظهار داشت:برگزاری فعالیت های فرهنگی و همگانی ،  ویژه بزرگداشت روز معلم ، روز کارگر ، دهه کرامت ، هفته دولت ، همایش تجلیل از استعدادهای برتر ، همایش بزرگ در رکاب عشق ویژه سایکل توریست جهت اعزام به کربلا و مشهد و چندین همایش دیگر از جمله اقدامات ما در سال گذشته بوده است.

وی درباره برگزاری کلاس های آموزشی  و کارگاه های فنی گفت :  در سال گذشته بیش از 10 کلاس آموزشی و مربیگری را برگزار کردیم. برگزاری کارگاه فنی مسابقات تایم تریل آقایان ،کارگاه فنی 21 کیلومتر استقامت آقایان ،کارگاه فنی 200 متر سرعت آقایان ،کارگاه فنی دور حذفی آقایان ،کارگاه فنی تایم تریل ا نفرادی  پیشکسوتان ،کارگاه فنی استقامت 50 کیلومتری  پیشکسوتان  وکارگاه فنی استقامت 40 کیلومتری  پیشکسوتان از دیگر عملکرد هیات دوچرخه سواری استان اصفهان می باشد.