رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی:

کرونا باعث به تعویق افتادن تور ایران - آذربایجان شد

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی گفت: عدم برگزاری تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در سال جاری به دلیل وجود بیماری کرونا است.

 

 

رسول هاشم کندی با اشاره به دلیل لغو دوره سی و پنجم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، اظهار کرد: امسال به دلیل بروز بیماری کرونا و اینکه هنوز شرایط برای برگزاری مسابقات و تورهای ورزشی فراهم نشده است، این تور برگزار نمی‌شود.

او ادامه داد: نه تنها تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، بلکه بسیاری از تورهای معتبر و حتی المپیک به همین دلیل لغو شده و یا با تأخیر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی عنوان کرد: فدراسیون جهانی دوچرخه سواری از همه کشورها که برگزار کننده تور دوچرخه سواری هستند، به منظور تعیین تکلیف تقویم مسابقات در سال جاری میلادی آخرین وضعیت بیماری کرونا و شرایط برگزاری تورها را جویا شده و بر این اساس اکثر مسابقات و تورهای دوچرخه سواری در همه کشورها کنسل شده و یا با تأخیر برگزار خواهد شد.

او افزود: اینکه قادر میزبانی در مصاحبه خود گفته تور ایران - آذربایجان به دلیل ضعف در برگزاری دوره‌های گذشته، امسال لغو شده است، صحت ندارد و دلیل آن، غیر قابل پیش بینی بودن شیوع بیماری کرونا است.

هاشم کندی یادآور شد: خوشبختانه دوره قبلی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان یکی از باکیفیت ترین و بهترین دوره‌ها بود و نمره بسیار خوبی از سوی ناظران یو سی آی گرفته است.

او در ادامه بار دیگر به موارد مطروحه در مصاحبه اخیر قادر میزبانی در خصوص هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: قادر میزبانی همیشه به عنوان یک دوچرخه سوار مطرح بوده و او هیچ گاه در عرصه مربیگری یا مدیریت نبوده است و در اظهاراتش عدم آگاهی و غرض ورزی ایشان مشهود است. جای تعجب دارد که ایشان حتی در مورد شیوع بیماری کرونا هم مطلع نیست.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی اظهار کرد: میزبانی شاید بتواند در مورد رکاب زدن در سربالایی اظهارنظر کند، اما او به دلیل عدم تخصص و دانش نمی‌تواند در حوزه مدیریت ورزش صحبت کند.

او گفت: مدیریت ورزش مقوله‌های خاص خود را دارد و اظهارنظر و تصمیم در خصوص مسائل کلان، نیازمند دانش و تجربه مدیریت است که قادر میزبانی از این خصوصیات برخوردار نیست.

قادر میزبانی اخیراً در یک مصاحبه، نسبت به عملکرد هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی انتقاد داشته و دلیل لغو تور ایران - آذربایجان در سال جاری را ناشی از ضعف در برگزاری و میزبانی در دوره گذشته عنوان کرده است.

منبع: مهر