دوچرخه سواری ایران بدون وعده های عجیب و غریب در بازی های آسیایی

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در مورد پیش بینی مدال آوری در بازی های آسیایی این طور نیست بگوییم حتما مدال می گیریم که خدمات بیشتری به دست بیاوریم بلکه کارشناسی شده نظر می دهیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری و به نقل از ایسنا، پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی در نشست خبری که داشت، گزارشی از شرایط مدال آوری رشته ها در بازی ها ارائه کرد. در گزارش سرپرست کاروان، برای دوچرخه سواری تنها در بخش جاده شانس مدال متصور شده و در پیست و کوهستان هیچ شانس مدالی قائل نشده است. با توجه به اینکه فدراسیون وقت، در زمان دوره قبل بازی های آسیایی پیش بینی کسب  پنج مدال را داشت اما حتی صاحب یک برنز هم نشد، بنابراین شانس اینکه رکابزنان مانند دوره های قبل بازی ها پرتعداد اعزام شوند، بسیار پایین آمده و کار مسئولان حال حاضر فدراسیون برای دفاع از این رشته نیز بسیار سخت است.

 دوچرخه سواری ایران بدون وعده های عجیب و غریب در بازی های آسیایی

رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه چگونه می خواهد از دوچرخه سواری برای اینکه جزو کاروان اعزامی به بازی های آسیایی باشد، دفاع کند؟ بیان کرد: جلسه ما با کادر سرپرستی بازی های آسیایی هفته آینده برگزار می شود  و ما نظر کارشناسی خود را می دهیم. چیزی را می گوییم که می تواند اتفاق بیفتد و این طور نیست بگوییم حتما مدال می گیریم که خدمات بیشتری به دست بیاوریم. ما حرفی را می زنیم که کارشناسی شده باشد و می گویم در کدام ماده ها احتمال کسب مدال وجود دارد و سعی می کنیم نسبت به گذشته کارشناسانه تر در مورد امکان کسب مدال اظهار نظر کنیم. امیدوارم پیش بینی ما درست از آب در بیاید و حتی بیشتر هم شود.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که قول مدال های داده شده که عملی نشد باعث شده اعتماد ها کم شود؟ تاکید کرد: در جلساتی که با کمیته ملی المپیک داشتیم، آقای فخری چند بار به این موضوع اشاره کرده است.

او در مورد زمان برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: از 10 آذر اردوهای تیم ملی در هر دو بخش مردان و زنان در جزیره قشم برگزار شود.    

هاشم کندی در مورد اقدامات فدراسیون برای جلوگیری از سرقت بیشتر از ساختمان نیمه کاره فدراسیون تصریح کرد: محوطه اطراف ساختمان باز است و در هفته جاری دوربین ها را اضافه می کنیم. جلسه ای را با حراست مجموعه آزادی خواهیم داشت و حصار کشی می کنیم.  حالا نمی دانم مثمر ثمر خواهد بود یا نه ولی این اقدامات را در نظر داریم که انجام دهیم.