FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir


پرتو آذر: مي خواهم در المپيك شركت كنم              قمری به همراه وزیر ورزش در سیستان و بلوچستان              درگذشت بانوی جوان دوچرخه سواری ایران              قمری:موفقیت‌های چهار سال گذشته را به فال نیک می‌گیریم             پیام تبریک رییس فدراسیون دوچرخه سواری به دکتر روحانی            

جمعه 31 شهريور 1396

کلام روز

«اقتصاد مقاومتی:
تولید- اشتغال»










"تعقیب موتور"(Motor-pacing)

تعریف:

189/2/3 : تعقیب موتور مسابقه ای است که در آن هر رکابزن پشت یک موتور سوار رکاب می زند.

موتور سیکلت ها و موتور سواران:

190/2/3 : فدراسیون ملی کشور برگزار کننده مسابقه می بایست 10 موتور سیکلت (دوتای آنها رزرو هستند) که با توضیحات ارائه شده در بند 007/6/3 تا 028/6/3 مطابقت دارند فراهم کند. موتور سیکلت های رزرو می بایست توسط موتور سوارانی که موتور سیکلتشان دچار اشکال شده است استفاده شود.

191/2/3 : داوران می بایست موتور سیکلت ها را بازرسی کنند. ایشان در صورت لزوم می بایست اینکار را به کمک تکنسین های با تجربه در این زمینه انجام دهد.

192/2/3 : بازرسی می بایست در زمان تعیین شده توسط گروه داوری پیش از هر مسابقه انجام شود.

193/2/3 :پس از بازرسی، موتور سیکلت ها می بایست در یک محوطه مقفل (قفل دار) گذاشته شوند که کلید آن در اختیار یکی از داوران است. موتور سیکلت ها نباید تا زمانی که راننده های آنها آمادۀ رفتن روی پیست هستند در اختیارشان گذاشته شود.

194/2/3 :بین هر دو بار بازرسی (که در بالا توضیح داده شد)، هریک از موتورسواران می بایست از یک موتور سیکلت مشخص استفاده کنند.

تاريخ  ارسال:شنبه 17 دي 1390 - 12:52

تعداد بازديد: 53

کد:27709-1396



    امكانات


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.