FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir


پرتو آذر: مي خواهم در المپيك شركت كنم              قمری به همراه وزیر ورزش در سیستان و بلوچستان              درگذشت بانوی جوان دوچرخه سواری ایران              قمری:موفقیت‌های چهار سال گذشته را به فال نیک می‌گیریم             پیام تبریک رییس فدراسیون دوچرخه سواری به دکتر روحانی            

يكشنبه 28 آبان 1396

کلام روز

«اقتصاد مقاومتی:
تولید- اشتغال»









از استارت تا استارت واقعی

87- اگر از استارت نمايشي تا استارت واقعي براي دوچرخه سواران مشكل نقص فني و يا زمين خوردگي پيش بيايد و دوچرخه سواران نتوانند تا نقطه استارت اصلي خود را برسانند قاضي پايان يا كميسرپنل تمامي ورزشكاران را در نقطه اصلي استارت نگه داشته تا بقيه دوچرخه سواران به گروه بپيوندند.

88- اگر دوچرخه سواري يا دوچرخه سواراني از استارت نمايشي تا نقطه استارت اصلي براي دستشويي جا بمانند هيچ كس حق آؤردن آنها را در باد ماشين يا دست به ماشين را ندارد و گروه را در نقطه استارت اصلي نگه نمي داريم و بايد خود به گروه برسند.

89- داور 2 يا قاضي پايان بعد از استارت نمايشي با پرچم قرمز يا تابلوي كه در دست داشته به دوچرخه سواران نشان داده و در موقعي كه به نقطه استارت واقعي رسيدند پرچم سبز يا تابلو سبز را به آنها نشان مي دهد و بايد در نقطه استارت واقعي كيلومتر صفر به همه نشان داده شود.

90- تمامي ماشين ها بايد دقيقا بر حسب رده بندي در جايگاه خود حركت كنند.

91- براي اين كه بتوانيم مسابقات را به خوبي اداره كنيم هر كدام از داوران بايد به وظايف خود واقف باشند تا بتوانند قضاوت خوبي را انجام داده و مسابقه به نحو مطلوب اداره كنند به همين خاطر جهت يادآوري به شرح وظايف تك تك داوران به صورت مختصر و مطلوب مي پردازيم.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 28 تير 1391 - 08:54

تعداد بازديد: 77

کد:28997-1396



    امكانات


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.