FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir


پرتو آذر: مي خواهم در المپيك شركت كنم              قمری به همراه وزیر ورزش در سیستان و بلوچستان              درگذشت بانوی جوان دوچرخه سواری ایران              قمری:موفقیت‌های چهار سال گذشته را به فال نیک می‌گیریم             پیام تبریک رییس فدراسیون دوچرخه سواری به دکتر روحانی            

جمعه 31 شهريور 1396

کلام روز

«اقتصاد مقاومتی:
تولید- اشتغال»










ترتيب حرکت كاروان به اين شكل مي باشد

1- پلیس

2- خبر نگار

3- میهمان

4- پلیس موتور سوار

5- قاضی پایان و تایم گیر

6- نچرال سرویس

7- موتور( عکاس و فیلم بردار)

8- مسئول برگزاری

9- داور 2 و موتور اطلاع رسان

10- دوچرخه سواران

11- کمیسر پنل و موتور اطلاع رسان

12- دکتر

13- ماشین تیمها

14- داور3

15- ماشین تیمها

16- داور 4 یا داور موتور

17- مهمان

18- نچرال سرویس

19- آمبلانس

20- برون واگن

21- پلیس موتور سوار





11- فقط ماشین داور ها- دكتر- بروم واگن- آمبولانس حق عبور از خط پايان را دارند و بقيه ماشین ها بايد 500 تا 300 متر مانده به خط پايان به مسير انحرافي كه تعبيه شده حرکت كنند و پارك كنند.

12- در تور هاي ایراني در نيم مرحله يك خط اسپرينت و در مرحله حداکثر 3 خط اسپرينت را مي توانيم در مسابقه بگنجانيم ولي در بقيه تور هاي پیشرفته مانند اسپانیا- ايتاليا- فرانسه در نيم مرحله 2 اسپرينت و در مرحله 3 اسپرينت در مسابقه بگنجانيم.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 28 تير 1391 - 08:55

تعداد بازديد: 68

کد:29002-1396



    امكانات


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.