FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir


پرتو آذر: مي خواهم در المپيك شركت كنم              قمری به همراه وزیر ورزش در سیستان و بلوچستان              درگذشت بانوی جوان دوچرخه سواری ایران              قمری:موفقیت‌های چهار سال گذشته را به فال نیک می‌گیریم             پیام تبریک رییس فدراسیون دوچرخه سواری به دکتر روحانی            

جمعه 31 شهريور 1396

کلام روز

«اقتصاد مقاومتی:
تولید- اشتغال»










فرمهای مسابقه

و فرم هاي زير براي استخراج نتيجه مرحله اي يا چند مرحله اي را داشته باشيم.

1- ليست استارت

2- ورقه خط پايان

3- رده بندي انفرادي

4- رده بندي مجموعه انفرادي

5- تيمي

6- مجموع تيمي

7- امتيازي

8- مجموعه امتيازي

9- كوهستان

10- مجموعه كوهستان

11- ترتيب حركت ماشين ها

12- ورقه پرولوگ

13- ورقه تايم تريل انفرادي

14- ورقه تايم تريل تيمي

15- لیست استارت تیم ها

16- ليست استارت پرولوگ

17- ليست استارت تايم تريل انفرادي

18- ليست استارت تايم تريل تيمي

19- و ليست تنظيم براي قاضي پايان

ما براي مسابقات جاده و تايم تريل كلا دو تايم گير بايد داشته باشيم و آنها بهتر است دو كرنومتر كه داراي 6 حافظه و قابل پرينت باشد داشته باشند.

براي محاسبات جاده بهره برداري طوري كه اشاره شد براي محاسبه از صدم ثانيه استفاده مي كنيم و تايم گير بايد جهت اطلاع ورزشكاران و فاصله زماني ما بين آنها كرنومتر يدكي نيز بايد داشته باشند تا بتوانند اطلاعات دقيق را به راديوتور و تيم ها و داوران برسانند براي اين كه در جاده بتوانيم اطلاعات بهتر و بهينه به تيم ارائه دهيم و آنها بتوانند بهتر تيم هاي خود را هدايت كنند بايد هر يك ساعت يك بار ميانگين سرعت را به اطلاع كليه كاروان دوچرخه سواري برسانيم كه محاسبه آن جهت اطلاع عزيزان به اين شكل مي باشد.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 28 تير 1391 - 09:00

تعداد بازديد: 47

کد:29018-1396



    امكانات


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.