FARSI | ENGLISH   www.CFI.ir


پرتو آذر: مي خواهم در المپيك شركت كنم              قمری به همراه وزیر ورزش در سیستان و بلوچستان              درگذشت بانوی جوان دوچرخه سواری ایران              قمری:موفقیت‌های چهار سال گذشته را به فال نیک می‌گیریم             پیام تبریک رییس فدراسیون دوچرخه سواری به دکتر روحانی            

يكشنبه 28 آبان 1396

کلام روز

«اقتصاد مقاومتی:
تولید- اشتغال»









شرایط 1 کیلومتر در مسابقات مرحله ای در رشته تایم تریل تیمی

16- زمان و يا تايم را بايد با يك صدم محاسبه كرد.

17- در مسابقات تايم تريل تيمي مرحله اي اگر نفر سوم يا نفرات ديگر در داخل 1 كيلومتر پاياني دچار نقص فني يا حادثه بشوند و نتوانند به خط پايان برسند زمان دوچرخه سوار يا دوچرخه سواران با زمان نفر اول برابر خواهد بود اين شرایط فقط در مسابقات مرحله اي دخيل است.

اگر 1 كيلومتر خط پايان در مسابقه تايم تريل تيمي 500 متر كفي و 500 متر سر بالايي باشد و اگر دوچرخه سوار يا دوچرخه سواراني باز در داخل همين 1 كيلومتر با شرایط ذكر شده دچار حادثه يا نقص فني شوند و نتوانند به خط پايان برسند زمان نفرات حادثه ديده با زمان نفري كه اول از خط گذشته اند يكي و برابر مي باشد.

18- در بانوان بزرگسالان زمان نفر چهارم براي تيمي محاسبه مي شود.

19- در مردان زمان نفر سوم براي تيمي محاسبه مي شود.

20- براي ثبت نتیجه تيمي در بانوان بايد نفر چهارم از خط عبور كند و براي ثبت زمان تيمي در مردان در مسابقات يك روزه نفر سوم حتما بايد از خط پايان عبور كند.

21- براي نفرات بعدي هر تيم بايد زمان جداگانه ثبت شود.

22- اگر هر پنج يا شش نفر با هم از خط پايان عبور كنند باز زمان براي همه يكسان خواهد بود.

23- اگر در تايم تريل انفرادي و تيمي نفري به خط آخر نرسد از دور مسابقات حذف خواهد شد (به غير از 1 كيلومتر آخر در مسابقات تايم تريل تيمي مرحله اي)

24- هيچ فردي نمي تواند هم تیمی یا غیر تیمی خود را هل داده و به او كمك كند در صورت تكرار و عدم تردد جريمه خواهند شد جريمه زماني و نقدي و حتي حذف از مسابقات طبق جدول جرايم.

25- اگر نفري از تيمي جا بماند و نفر پشتي به او برسد حق ندارد از باد یا خلا او استفاده نمايد.و در صورت مشاهده طبق جدول uci جريمه زماني خواهد شد.

26- اگر تيم پشتي به تيم جلويي برسد و 100 متر با هم فاصله داشته باشند. بايد ماشین جلويي در كنار ايستاده تا تيم پشتي از او رد شوند و اگر تيم پشتي يا جلويي در باد همدیگر بخوابند. جريمه زماني طبق جدول شامل همه آنها خواهد شد و داور بايد از اين كار جلوگیری كند و فاصله قانونی را رعایت کند.

27- اگر تيمي پشتي به جلويي برسد بايد به فاصله عرضي 2 متر از آنها عبور كند و تيم پشتي بايد فاصله 25 متري طولی در 1 كيلومتر اجبارا حفظ نمايد و گرنه داور مجبور به اين كار مي كند و اگر رعایت نكنند داور مسابقه گزارش کرده و طبق جدول uci جریمه خواهد شد.

28- دوچرخه سوار مي توانند با هم تيمي خود دوچرخه و ابزار از جمله طوقه و غيره با همدیگر عوض كرده و به هم كمك نمايند

29- با وضع شرایط خاص مي توان به ورزشكاران تغذیه داد

30- ماشین بايد با آخرين نفر تيم خود به فاصله 10 متري از او حرکت نمايد و نمي تواند از نفر جلويي خود سبقت بگيرد و در صورت پنچري و غيره مي تواند توسط مكانيسین به تعويض آن اقدام نماید.

31- ماشین تيم نمي تواند در ما بين ورزشكاران خود حرکت كند و بايد پشت سر آن ها حرکت كند مگر اين كه دوچرخه سواران 200 تا 50 متر از هم فاصله داشته باشند و ورزشكار نمي تواند از باد يا خلا ماشین استفاده نمايد.

32- اگر بعد از گرفته شدن تيم جلويي توسط تيم پشتي اگر تيم پشتي فاصله خود از تيم جلويي که آن را گرفته به 60 متر رساند ماشین او مي تواند پشت سر تيم خود حرکت نمايد و اگر فاصله دوباره كم شد بايد به عقب برگردد.

33- هيچ شخصي نمي تواند خود را بيرون از ماشين بياورد.

34- ماشین تيم بايد با فاصله 10 متر پشت سر او حرکت كند

35- مي تواند در صورت امكان از بلندگو براي هدایت تيم خود استفاده كند.

36- اگر ورزشكاري از تيمي ديسكاليفه شود از مجموع انفرادي نيز ويسكاليفه خواهد شد.

37- در خط پايان بايد نفر اول هر تيم را مشخص نموده و اگر تايم تريل تيمي در روز اول برگزار مي گردد.

تيمي كه اول شده نفر اول همان دارنده پيراهن طلايي براي روز بعد مي باشد.

38- هر نفر اول تيم دوم دارنده پيراهن امتيازي مي شود.

39- در تايم تريل تيمي پاداش زماني نداريم.

40- در تايم تريل تيمي هم نتیجه تیمی مشخص مي شود و هم نتیجه رده بندي انفرادي مشخص مي شود به همين خاطر نفراتي كه از هر تيم به ترتيب از روي خط پايان مي گذرند تايم گير بايد ترتيب عبور از خط پايان را ثبت نمايد تا در رده بندي و اهداء جوايز نقدي حق كسي ضايع نگردد.( رعایت قانون 1 کیلومتر در تایم تریل تیمی مرحله ای الزامی می باشد)

41- رده بندي و ترتيب حرکت ماشین ها از روي نتیجه تيمي مشخص خواهد شد.

42- 2 داور برای کنترل امضاء در خط استارت.

43- 2 داور براي كنترل دوچرخه ولايسنس كارت

44- داور برای هر تیم که با ماشین پشت سر هر تیم حرکت می کند.

45- داور استارتر

46- داور كمك استارتر

47- داور موتورسوار و سرویس دهنده

48- 2 داور تایم گیر 1 و 2 – قاضی خط پایان- کمک قاضی

49- استقرار داور هايي برای محل دور زدن

50- كه تاييد نهايي نتايج توسط قاضي خط پايان مي باشد و نظر او بالاتر از سرپرست فني و كميسرپنل و برگزار كننده مي باشد و تنها تاييد و تغییر نتايج توسط ايشان انجام می شود.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 28 تير 1391 - 09:00

تعداد بازديد: 80

کد:29021-1396



    امكانات


  Free PageRank Checker

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.