بخشنامه مسابقه جایزه بزرگ کلاس یک پیست صادر شد

سری مسابقات تک مرحله ای (آقایان بزرگسال و جوانان) متولدین 10/10/1385 به پایین تحت عنوان جایزه بزرگ کلاس یک ( دور اول ) به میزبانی تهران برگزار می شود.

مقرر است سری مسابقات  تک مرحله ای (آقایان بزرگسال و جوانان)  متولدین 10/10/1385 به پایین تحت عنوان جایزه بزرگ کلاس یک ( دور اول )  که امتیازات آن در رنکینگ کشوری محاسبه میگردد به شرح جدول ذیل برگزار گردد. لذا شایسته است دستور فرمایید ضمن مطالعه دقیق بخشنامه، اعلام آمادگی آن هیات/ باشگاه همراه با ذکر اسامی ورزشکاران مربی و یا سرپرست با کد دسترسی ارسال شده در سامانه ثبت رنکینگ و نتایج فدراسیون به نشانی www.iransport.ir بخش امور هیئت ها و باشگاه ها قسمت ارسال تیکت جهت ارسال معرفی نامه و همچنین هیات های استانی  از طریق اتوماسیون اداری 72 ساعت قبل از شروع مسابقات ،  و ثبت نام ورزشکاران در بخش مسابقات جایزه بزرگ و انتخابی تیم  واقع در صفحه نخست سامانه پیش گفته به صورت آنلاین ( برخط )  اقدام لازم مبذول فرمایید.  بدیهی است عدم اعلام آمادگی تا تاریخ مقرر به منزله انصراف از شرکت در مسابقات و دسترسی ثبت نام برای ورزشکاران بسته خواهد شد .

 

شرایط شرکت کنندگان :

همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار و کارت ملی الزامی می باشد.

همراه داشتن کارت بیمه ورزشی الزامی می باشد.

همراه داشتن معرفی نامه کتبی از هیات/ باشگاه مربوطه با ذکر اسامی ورزشکاران ،مربی یا سرپرست الزامی می باشد.

ثبت نام کلیه شرکت کنندگان ( ورزشکاران )  می بایست به صورت آنلاین در سامانه ثبت رنکینگ و نتایج فدراسیون به نشانی www.iransport.ir  ، صفحه نخست بخش مسابقات جایزه بزرگ و انتخابی تیم ملی 72 ساعت قبل از شروع مسابقات صورت پذیرد . بدیهی است بعد از تاریخ مقرر دسترسی ثبت نام بسته و به هیچ عنوان ورزشکاران در سامانه مذکور ثبت نام نخواهند شد .

 

همراه  داشتن رضایت نامه محضری والدین برای رده سنی جوانان در هنگام پذیرش الزامی می باشد.

هزینه اسکان ، تغذیه و ایاب و ذهاب به عهده شرکت کنندگان می باشد .

 

 

زمان و برنامه اجرایی مسابقات :

 

تاریخ

مکان

نوع مسابقه

ردیف

12/02/1402

تهران ـ پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی

کایرین

1

12/02/1402

تهران ـ پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی

اومینیوم

2