جایزه بزرگ کلاس یک جاده آقایان در سرخه حصار تهران

مسابقات تک مرحله ای (آقایان بزرگسال و جوانان) متولدین 10/10/1385 به پایین تحت عنوان جایزه بزرگ کلاس یک در پارک سرخه حصار تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مقرر است سری مسابقات  تک مرحله ای (آقایان بزرگسال و جوانان)  متولدین 10/10/1385 به پایین تحت عنوان جایزه بزرگ کلاس یک  که امتیازات آن در رنکینگ کشوری محاسبه می گردد به شرح جدول ذیل برگزار گردد. لذا شایسته است دستور فرمایید ضمن مطالعه دقیق بخشنامه، اعلام آمادگی آن هیات/ باشگاه همراه با ذکر اسامی ورزشکاران مربی و یا سرپرست با کد دسترسی ارسال شده در سامانه ثبت رنکینگ و نتایج فدراسیون به نشانی www.iransport.ir بخش امور هیئت ها و باشگاه ها قسمت ارسال تیکت جهت ارسال معرفی نامه و همچنین هیات های استانی  از طریق اتوماسیون اداری 72 ساعت قبل از شروع مسابقات ،  و ثبت نام ورزشکاران در بخش مسابقات جایزه بزرگ و انتخابی تیم  واقع در صفحه نخست سامانه پیش گفته به صورت آنلاین ( برخط )  اقدام لازم مبذول فرمایید.  بدیهی است عدم اعلام آمادگی تا تاریخ مقرر به منزله انصراف از شرکت در مسابقات و دسترسی ثبت نام برای ورزشکاران بسته خواهد شد .

شرایط شرکت کنندگان :

  1. همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار و کارت ملی الزامی می باشد.
  2. همراه داشتن کارت بیمه ورزشی الزامی می باشد.
  3. همراه داشتن معرفی نامه کتبی از هیات/ باشگاه مربوطه با ذکر اسامی ورزشکاران ،مربی یا سرپرست الزامی می باشد.
  4. ثبت نام کلیه شرکت کنندگان ( ورزشکاران )  می بایست به صورت آنلاین در سامانه ثبت رنکینگ و نتایج فدراسیون به نشانی www.iransport.ir  ، صفحه نخست بخش مسابقات جایزه بزرگ و انتخابی تیم ملی 72 ساعت قبل از شروع مسابقات صورت پذیرد . بدیهی است بعد از تاریخ مقرر دسترسی ثبت نام بسته و به هیچ عنوان ورزشکاران در سامانه مذکور ثبت نام نخواهند شد .
  5. همراه  داشتن رضایت نامه محضری والدین برای رده سنی جوانان در هنگام پذیرش الزامی می باشد.
  6. هزینه اسکان ، تغذیه و ایاب و ذهاب به عهده شرکت کنندگان می باشد .

 

زمان و برنامه اجرایی مسابقات :

 

تاریخ

مکان

نوع مسابقه

ردیف

۱۰/۲/۱۴۰۲

پارک سرخه حصار 

استقامت ساعت ۹صبح

1

 

 

 

2