با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه سواری

رئیس جدید هیات دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری برگزار و مازیار شیریان به عنوان سکاندار جدید هیات دوچرخه سواری این استان انتخاب و معرفی شد.

به‌ گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه 22 خردادماه به ریاست رسول اسدی رئیس فدراسیون و با حضور موعود بنیادی فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

رسول اسدی در این مجمع اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری به عنوان بام ایران به لحاظ شرایط جغرافیایی و آب و هوایی مستعد رشته های ورزشی استقامتی مثل دوچرخه سواری است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری این استان را مستعد برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در بخش جاده و کوهستان دانست و افزود: برای میزبانی مسابقات از پتانسیل های موجود در چهارمحال و بختیاری بهره خواهیم برد.

اسدی دوچرخه سواری را پتانسیلی مناسب برای توسعه صنعت گردشگری و معرفی شهرها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه رقابت‌های دوچرخه سواری در شهرها و جاده‌های نزدیک به شهرها برگزار می شود، می توان از این پتانسیل می توان برای توسعه صنعت گردشگری، فرهنگ، زیبایی ، طبیعت و .... استان ها بهره برد.

وی با بیان اینکه ورزش دوچرخه سواری دارای رشته‌ها و بخش‌های متنوع است افزود: دوچرخه سواری دارای رشته‌های مختلف است و در سراسر کشور شمار زیادی از بانوان و آقایان در رده‌های سنی مشغول فعالیت در این رشته هستند.

در ادامه موعود بنیادی فرد_مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوین برنامه یکساله و تقویم ورزشی هیات توسط هیات دوچرخه سواری گفت: آموزش مربیان، داوران و کلاس های توجیهی در اولویت برنامه های هیات قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امیدواریم با جذب اسپانسر در این رشته ورزشی اتفاقات بسیار خوبی در دوچرخه سواری استان رقم بخورد.

بنیادی فرد تصریح کرد: با تلاش و همت می توانیم شاهد حضور ورزشکاران، مربیان و داوران این استان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

گفتنی است در این مجمع انتخاباتی مازیار شیریان با کسب 19 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شد.