اولین حضور یک بانوی ایرانی در قهرمانی جهان جاده

فرانک پرتوآذر تا ساعاتی دیگر در خط استارت مسابقه استقامت جاده قهرمانی جهان گلاسکو خواهد ایستاد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، تا ساعتی دیگر فرانک پرتوآذر به عنوان اولین بانوی محجبه دوچرخه سوار ایران در خط استارت رقابت قهرمانی جهان استقامت جاده خواهد ایستاد.

بانوی ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان کشورمان باتوجه به حضورش در مسابقات قهرمانی جهان گلاسکو جهت شرکت در رقابت های کوهستان و اهمیت بسیار بالای حضور در مسابقات جاده جهت افزایش امتیاز مسابقات قهرمانی کشور بانوان، پس از هماهنگی فدراسیون دوچرخه سواری تصمیم گرفت تا برای کمک به بخش بانوان جاده ایران امروز در خط استارت مسابقات جاده حاضر شود. چرا که حضور پرتوآذر در خط استارت مسابقه استقامت قهرمانی جهان گلاسکو جهت افزایش امتیاز قهرمانی کشور بانوان از ۵۰ به ۱۰۰ کافی می باشد و نیازی به شرکت این ورزشکار در رقابت نمی باشد.

رقابت استقامت جاده قهرمانی جهان ۲۰۲۳ گلاسکو به مسافت ۱۵۴کیلومتر با حضور ۲۱۰ ورزشکار از ۷۱ کشور دنیا از ساعت ۱۴:۳۰ امروز برگزار می شود. این آخرین رقابت نماینده بانوان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان گلاسکو است و پس از این مسابقه نماینده کشورمان جهت حضور در مسابقات بین المللی همراه تیم باشگاهی خود به سوئیس ، فرانسه و ایتالیا سفر می کند و از ایتالیا به صورت مستقیم به محل برگزاری بازیهای آسیایی هانگژو سفر خواهد کرد.