کمتر از ۲۴ ساعت تا آغاز رقابت پرتوآذر در بازیهای آسیایی

پرتوآذر می جنگد تا نخستین مدال تاریخ را بدست آورد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری, بامداد دوشنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۲ فرانک پرتوآذر در لوپ ۴ کیلومتری بازیهای آسیایی هانگژو با ۱۴ دوچرخه سوار از ۹ کشور به رقابت می پردازد.

چین، اندونزی، فیلیپین، قزاقستان و تایلند هر کدام با دو نماینده، هنگ کنگ، نپال، ژاپن و چین تایپه که هر کدام با یک نماینده در این رقابت ها حضور دارند رقبای تنها بانوی رکابزن کشورمان خواهند بود.

لی هونگ فنگ چینی که ۲۸ ساله است با کسب پنج مدال طلا قهرمانی آسیا و نقره بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ پرمدال ترین ورزشکار در بین ۱۴ رقیب پرتوآذر محسوب می شود.

رقبای اصلی کاپیتان کراس کانتری بانوان ایران در مسیر رسیدن به مدال دو نماینده چین و آلینا سارکلووا قزاقستانی نیز هستند.

بانوی دوچرخه سواری کشورمان پس از نماینده ۲۸ ساله چین با کسب چهار مدال برنز آسیا پرمدال ترین دوچرخه سوار این رقابتها است و با حضور در بیش از ۲۹ مسابقه قهرمانی جهان، کاپ جهانی، قهرمانی آسیا و یک دوره بازی های آسیایی باتجربه ترین دوچرخه سوار این رقابت ها نیز می باشد.

دو نماینده کشور اندونزی نیز با ۲۰ سال سن جوان ترین دوچرخه سواران کراس کانتری بازی های آسیایی هانگژو هستند.

پیش بینی می شود مسابقه کراس کانتری بانوان حدود ساعت ۴:۳۰ بامداد فردا دوشنبه آغاز شود.

در دوره پیشین بازیهای آسیایی پرتوآذر با پارگی زنجیر در استارت مسابقه روبرو شد و متاسفانه باوجود اینکه تمام دور های مسابقه زمان نفر دوم را به ثبت رساند در پایان چهارم شد و دستش از مدال بازیهای آسیایی کوتاه ماند.

امیدوارم در این دوره از رقابتها بتواند مزد پنج سال تلاش خود را بگیرد و به نخستین مدال بانوان دوچرخه سواری در تاریخ بازیهای آسیایی دست یابد. 

به امید خدا...