مشهد میزبان مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان

مسابقه دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور پیشکسوتان «جام فرانگران»، نکوداشت زنده یاد باباناصری پدر دوچرخه سواری خراسان رضوی به میزبانی مشهد مقدس برگزار میشود.

به گزارش روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی؛ مجید طهوریان عسکری رئیس هیئت در نشست خبری این مسابقات که به میزبانی انجمن فرانگران نوین برگزار میشد؛ اظهار داشت: مسابقه قهرمانی کشور پیشکسوتان سال ۱۴۰۲ بیاد مرحوم باباناصری، بعد از د‌و‌ میزبانی قبلی، المپیاد استعدادهای برتر و مرحله سوم لیگ کوهستان، سومین میزبانی شهر مشهد به عنوان شهر دوستدار دوچرخه می باشد. رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی با اشاره به اینکه تمامی استان ها تاکنون برای حضور اعلام آمادگی کردند، اضافه کرد: در قهرمانی کشور پیشکسوتان از هر استان ۷ نفر می‌توانند حضور پیدا کنند. طهوریان عسکری ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها، #مشهد از ۲۸ تا ۳۰ مهرماه میزبان جمع کثیری از دوچرخه سواران می باشد که امیدواریم میزبانی خوبی در شهر امام رضا(ع) داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران در مجموعه زائرشهر رضوی اسکان پیدا می‌کنند، گفت: در روز شنبه رقابت‌های تایم تریل انفرادی و روز یکشنبه مسابقات استقامت در ۷ گروه سنی برگزار می‌شود. رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان با بیان اینکه رده های سنی از ۳۵ سال به بالا شروع می‌شود، ضمن تشکر از تمامی دستگاه هایی که در برگزاری این مسابقات از جمله شهرداری مشهد، راهور استان و شهر مشهد، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، به این هیئت کمک مینمایند افزود: در پایان ۲ روز مسابقات جوایز و جام قهرمانی به نفرات و تیم های برتر اعطا خواهد شد.

سقای رضوی، رییس هیات مدیره انجمن فرانگران نیزدر ادامه این نشست گفت: هدف از حضور ما در این مسابقات، انجام بخشی از مسئولیت اجتماعی ما به عنوان انجمن فرانگران در موضوع توجه به ورزش و گرامیداشت تلاش‌های پیشکسوتان است. وی افزود: مجموعه فرانگران متشکل از 1000برند مطرح کشور است که ترکیبی از هم‌افزایی در فعالین اقتصادی استان و کشور را خواهیم داشت. سقا رضوی ادامه داد: ما در سال گذشته در مسابقات تنیس کشور حضور پیدا کردیم و امسال نیز در مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان به عنوان حامی حضور داریم. تیم پیشکسوتان دوچرخه‌سواری خراسان رضوی شامل آقایان: مرتضی خالصی، مسعود پورهمتی، محمد بهشتی، رضا امیرپور، حسن کریمی، یحیی عرب ثانوی و جواد مهمان‌نواز می باشند.