نشست هم اندیشی نواب رئیس بانوان هیات های دوچرخه سواری استان ها

نشست هم اندیشی نواب رئیس بانوان هیات های دوچرخه سواری استان ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، نشست هم اندیشی نواب رئیس بانوان هیات های دوچرخه سواری استان ها در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن و با حضور اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک در حوزه بانوان، کرملو مدیر کل دفتر وزارت ورزش، سمیه موسوی نایب رییس فدراسیون دوچرخه سواری در سالن آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد. در ابتدای این نشست، رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی گزارشی را از فعالیت های این رشته در بخش بانوان ارائه داد.

اسدی ضمن حمایت از برنامه های بانوان گزارش مختصری را از فعالیت های بانوان در برنامه های اجرا شده، حضور رکابزنان زن کشورمان در میادین بین المللی بالخصوص فرانک پرتوآذر در بازیهای آسیایی و کسب اولین مدال تاریخی زنان این رشته، همچنین فاطمه عباسی در مسابقات قهرمانی بین المللی ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: بانوان در موفقیت های اخیر رشته دوچرخه سواری سهم بسزایی دارند و ما برنامه های حمایتی خوبی را از دوچرخه سواران خواهیم داشت.

در ادامه مهین فرهادی زاد، نایب رئیس کمیته ملی المپیک هم گفت: ضمن حمایت از برنامه های فدراسیون دوچرخه سواری در بخش بانوان در این رشته بر حمایت بیشتر از این حوزه تاکید کرد. وی افزود: موفقیت های اخیر بانوان دوچرخه سوار در رویدادهای بین الملی بالخصوص کسب مدال با ارزش فرانک پرتوآذر در بازیهای آسیایی بیش از پیش فعالیت های رشته دوچرخه سواری را در مجموعه ورزش کشور نمایان کرده است. فرهادی زاد خاطرنشان کرد: این اهمیت و این توجه فدراسیون دوچرخه سواری به حوزه بانوان باعث شده تا سهم بسیار زیادی در موفقیت های این رشته داشته را در بخش بانوان شاهد باشیم.

کرملو مدیر کل دفتر هماهنگی بانوان وزارت ورزش و جوانان هم با تقدیر از عملکرد فدراسیون دوچرخه سواری در بخش بانوان بیان کرد: موفقیت های امروز رشته دوچرخه سواری و درخشش ورزشکاران در سالهای اخیر نشان از عملکرد خوب بانوان هیات ها در شهرستان ها دارد. در ادامه این مسیر باید در بخش تخصیص بودجه و تامین سخت افزار در این رشته تجهیزات محور حمایت های خوبی شود تا شاهد ادامه روند مثبت بانوان در این رشته ورزشی باشیم.

در پایان این برنامه نواب روسای هیات های استانی به طرح دغدغه ها و مشکلات استانی خود را مطرح نمودند و رییس فدراسیون دوچرخه سواری نیز پاسخگوی این نکات شد.

سمیه موسوی نایب رییس فدراسیون دوچرخه سواری در پایان این مراسم از تلاش های هیات های استانی در بخش بانوان تشکر و قدردانی نمود و یادآور شد که هیات های استانی به عنوان بازوان اجرایی فدراسیون همواره باید فدراسیون را در اجرای برنامه های استانی همراهی کنند. نایب رییس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری از نواب رییس بانوان هیات ها درخواست کرد تا بیش از پیش زمینه حضور دوچرخه سواران دختر را در دوره های آموزشی، مسابقات و همایش های مناسبتی و حوزه قهرمانی فراهم سازند.

سوزان دولت آبادی و ریحانه طالبی نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های کمیته های ایندوراسیکلینگ و استعدادیابی ارائه نمودند.

در پایان این نشست نواب بانوان هیات های دوچرخه سواری کشور به همراه مسئولین فدراسیون با حضور درکمیته ملی المپیک از موزه المپیک ایران بازدید کردند.