رییس فدراسیون دوچرخه سواری: قهرمانی آسیا جای مدال گرفتن است، نه کسب تجربه

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام کرد، قهرمانی آسیا جای مدال گرفتن است، نه کسب تجربه!

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، رسول اسدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی اعزام کم تعداد دوچرخه سواران به مسابقات پیست قهرمانی آسیا بیان کرد: هفته آینده پس از رکورد گیری، نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا پیست مشخص خواهند شد. کسانی که شانس مدال دارند را اعزام می‌کنیم و همیشه این رویکرد را داشتیم شانس‌های مدال را اعزام کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که در بخش سرعت و بانوان شانس گرفتن مدال کم است و با این شرایط به قهرمانی آسیا اعزام نمی‌شوند؟ تصریح کرد: ممکن است با نگاه حمایتی یکی، دو نفر اعزام کنیم. البته قهرمانی آسیا جای کسب تجربه نیست  و باید مدال بگیرند. کسی که نمی‌تواند مدال بگیرد در قهرمانی آسیا چه کار دارد؟ برود آنجا تست دوپینگش در بیاید و ما هم ۱۵ هزار فرانک جریمه بپردازیم؟

رییس فدراسیون درباره‌ی اینکه چه زمانی قرار است با مربی بلژیکی دوچرخه سواری قرارداد بسته شود؟ بیان کرد: ما قطعا این قرارداد را می بندیم و از این مربی استفاده می کنیم. هزینه را قرار است کمیته ملی المپیک پرداخت کند. شفاهی موافقت کرده‌اند و منتظر نامه رسمی کمیته ملی المپیک هستیم. هدف اصلی ما برای استفاده از این مربی این است که رکابزن ما را برای المپیک پاریس آماده کند.