نشست هماهنگی با فدراسیون‌ دوچرخه سواری در راه المپیک

در ادامه نشست‌های آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه و بازی‌های المپیک پاریس، مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان امروز با مسوولان فدراسیون‌ دوچرخه سواری جلسه گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، نشست‌های آماده‌سازی فدراسیون‌های ورزشی جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه و بازی‌های المپیک پاری۲۰۲۴ با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان امروز صبح با مسوولان فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد. 

در این نشست محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک،دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته،دکتر سید نصراله سجادی مشاور رئیس،دکتر علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان، دکتر مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته،محمد تابع سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی،محمد کاظمی سرپرست حراست ،سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل ،مرتضی کوهی مشاور دبیر کل،محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی، خانم زبر دست از وزارت ورزش و فاطمه موسوی زاده از بین الملل کمیته حضور داشتند.

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک در ابتدای این نشست ها گفت:هدف از برگزاری این  جلسات با حضور مسئولان کمیته و وزارت اینست که برنامه فدراسیون ها برای کسب سهمیه،پیش بینی های لازم،درخواست ها و انتظارات و دغدغه های این عزیزان در راستای نیل به اهداف  مورد نظر برای پاریس 2024 همچون کسب سهمیه و موفقیت در المپیک  مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و چالش های مربوطه شناساسس شوند.
وی ادامه داد:یقینا مجموعه وزارت و کمیته تلاش دارند با سیاست حمایتی خود در صدد رفع دغدغه ها و  تزریق کمک  های  لازم  به فدراسیون ها در راستای نیل به اهدافشان باشند.
دکتر رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های کمیته ملی المپیک به ارائه توضیحاتی در خصوص روند و زمان‌های مختلف برگزاری اردوها و شرکت در رویدادها و تورنمنت‌های متعددی که نمایندگان دوچرخه سواری ایران جهت افزایش آمادگی و فرایند چگونگی کسب سهمیه سپری شده است، پرداختند. 

از موضوعاتی که در این نشست مطرح شد جذب مربی خارجی به صورت غیرحضوری، تلاش برای کسب سهمیه دوم دوچرخه سواری بنام خانم فرانک پرتوآذر و تجهیزات جهت راه اندازی آکادمی تخصصی فدراسیون دوچرخه سواری بود.

در این نشست محمود وفایی مدیر تیم های ملی و سمیه موسوی نایب رییس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری نیز حضور داشتند.