پیام‌ نوروزی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری

وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهی ای سرانگشت تو آغاز گل افشانی ها

سال 1402 برای من سال خاص و مهمی بود. پس از کسب رای اعتماد از مجمع انتخاباتی فدراسیون در اواخر بهمن ماه 1401 وظیفه خطیری برعهده اینجانب واگذار شد و تلاش کردم تا پاسخ این اعتماد را به نحو احست بدهم. جا دارد از همکارانم در فدراسیون دوچرخه سواری، روسای های محترم هیات های استانی، پیشکسوتان و ورزشکارانی که به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ دوچرخه سواری در طول یکسال اخیر کنار بنده بودند و تلخی و شیرینی های زیادی را تجربه کردیم، تشکر ویژه ای داشته باشم.

درگذشت اسطوره دوچرخه سواری کشورمان علی زنگی آبادی، علی احمدی جوان رشته کوهستان و در نهایت آریانا ولی نژاد عزیز باعث شد تلخی های زیادی را متحمل شویم. روح این عزیزان شاد و یادشان گرامی. 

در سال گذشته فدراسیون دوچرخه سواری به دستاوردهای قابل قبولی دست یافت که مهمترین آن می توان به کسب مدال برنز باارزش سرکار خانم فرانک پرتوآذر در بازی های آسیایی هانگژو اشاره کنم. 

کسب سهمیه باارزش المپیک پاریس یکی دیگر از دستاوردهای مهم فدراسیون دوچرخه‌سواری بوده است که در تلاش هستیم نماینده شایسته ای را به این مسابقات اعزام کنیم. 

در سال جدید رویکرد فدراسیون جوانگرایی و بهره گیری از رده های سنی نوجوانان و جوانان در تیم های ملی است. ما در اوایل سال باید در مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان و جاده شرکت کنیم و از این حیث برنامه های فشرده و بسیار مهمی داریم.  

در تلاش هستیم با بهره گیری از مربی خارجی، سطح کیفی و تکنیکی ورزشکاران مان را بالاتر ببریم. در بخش برگزاری مسابقات هدف های زیادی داریم و تلاش می کنیم زمینه را برای پخش زنده مسابقات ها فراهم سازیم تا حامیان مالی و بخش خصوصی را به حضور در عرصه تیم داری راغب کنیم. 

امیدوار هستیم تا در سال 1403 دوچرخه سواری کشورمان رشد و پیشرفت قابل قبولی داشته باشد. از همه اعضای خانواده بزرگ دوچرخه سواری می خواهم همچون گذشته کنار من و همکارانم باشند و ما را در این مسیر دشوار یاری رسانند. بدون شک کاستی هایی در سال گذشته وجود داشته که تلاش می کنیم یکدل و متحد همه آنها را جبران و به موفقیت دوچرخه سواری ایرن عزیزمان منجر سازیم. 

 

رسول اسدی 

فروردین ۱۴۰۳